PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnalityk finansowy,kredytowy w Warszawie › Re: Analityk finansowy,kredytowy w Warszawie
  • Data: 2003-11-27 12:24:51
    Temat: Re: Analityk finansowy,kredytowy w Warszawie
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bq4ci4$lss$1@inews.gazeta.pl...

    > Warszawa jest na tyle dobrym rynkiem pracy, ze prace mozna "wychodzic"
    >
    > --
    > pzdr. Krzysztof

    Dodam coś jeśli chodzi o "wychodzenie" pracy :) Tak się udało akurat
    koleżance ze studiów, którą spotkałem ostatnio w urzędzie miasta rejestrując
    auto.
    Po tym jak straciła pracę w wyniku likwidacji firmy, nie pracowała ponad 2
    lata. No i zaczeła łazić po firmach i urzędach, a szczególnie upodobała
    sobie urząd miasta. Bywała tam codziennie, łaziła po wszystkich wydziałach,
    pytała czy kogoś nie potrzebują itp. W końcu dla świetego spokoju przyjęli
    ją na 3 miesięczny staż, a potem przedłużyli no i dziewczyna pracuje!!

    pozdr
    Krzysiek