PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdmin Linux › Re: Admin Linux
  • Data: 2006-03-03 20:22:57
    Temat: Re: Admin Linux
    Od: ktos <b...@x...yy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Lewe renty to sprawa oczywista.
    W papierach one niczym sie nie roznia od tych prawych. Wielu narzeka na
    niskie swiadczenia/pensje a nikt niewielu maja ochote glosowac na tych,
    ktorzy mogliby skonczyc z urawnilowka.

    > grup zawodowych czy okreslonych zawodów. Wyobrażasz sobie 55-letnią
    > primabalerinę, 59-letnigo komandosa albo 63-letniego ochroniarza?

    Prawa ekonomii sa dla mnie silniejsze od wyobrazni.
    Jesli normalny czlowiek przechodzi na emeryture w wieku 65 lat po 40
    latach placenia skladek i zyje srednio jeszcze 10 lat tzn. ze na rok
    emerytury musial przez 4 lata placic skladki.
    Jesli primabalerina/gornik.... przechodza na emeryture w wieku 45 lat i
    zyja jeszcze 30 lat tzn. ze albo powinni placic skladki przez 120 lat :)
    albo placic je 4 razy wyzsze