  • Data: 2002-07-01 13:49:16
    Temat: Re:
    Od: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > skończyć
    > się

    > Moim zdaniem nie ma się czym przejmować, takie osoby od razu odpadają przy
    > rekrutacji,
    > tak więc dla prawdziwych informatyków nie stanowią konkurencji,
    > a mogą być jedynie utrapieniem dla osób , zmuszonych czytać ich CV :)
    > Pozdrawiam
    > Qwert ( zupełnie inna branża , więc może się mylę)

    Tez mi sie tak wydaje. Nie bylo slowa na goscia troszke glebiej grzebiacego
    przy komputrach...i informatyk sie zaadaptowalo w jezyku.

    Kto potrzebuje, to juz bardziej szczegolowo precyzuje, a ze chlopak
    dziewczynie na randce mowi ze jest "informatykiem", to juz ich problem.

    Rover to tez kiedys byla tylko marka, a u nas zrobilo sie z tego okreslenie
    popularnego jednosladu.

    Pozdrawiam
    Krzysztof