PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o zarobki

  • 1. Data: 2006-05-27 13:49:56
    Temat: Pytanie o zarobki
    Od: "Newscheck" <n...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow

    Dostlem oferte pracy w Warszawie na stanowisku kierowniczym w IT. Poniewaz
    nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    Pozdrawiam
    (-) Newscheck

  • 2. Data: 2006-05-27 13:58:35
    Temat: Re: Pytanie o zarobki
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Newscheck" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    > zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    wcale
    jak nie zaproponuja ci szesciocyfrowej sumki nie zgadzaj sie wcale ;);)

    zart oczywiscie
    tak na chlopski rozum
    11 tys na swoj wymiar
    moim zdaniem duzo nawet jak na warszawe

  • 3. Data: 2006-05-27 13:59:13
    Od: "rs" <r...@w...pl>

> [...]
    > nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    > zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    to jakie ty masz doswiadczenie ze ci proponuja od razu pieciacyfrowa stawke?

  • 4. Data: 2006-05-27 15:53:38
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    > zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    Przeciez taka stawka to obraza! Wymagaj godziwego wynagrodzenia za ciezka prace.
    Szanuj sie.

  • 5. Data: 2006-05-27 15:58:38
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Newscheck wrote:
    > Dostlem oferte pracy w Warszawie na stanowisku kierowniczym w IT. Poniewaz
    > nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    > zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    dla jednych tak, dla innych nie... zapytaj samego siebie.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 6. Data: 2006-05-27 16:53:57
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    > zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    Trochę za mało danych podałeś. Ciężko się odnieść do Twojego pytania.
    "Kierownikiem w IT" możemy nazywać kierownika dużego informatycznego
    projektu jak i kierownika serwisu komputerowego;)

    pozdr
    zasiu

  • 7. Data: 2006-05-27 19:25:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 27 May 2006 15:49:56 +0200, Newscheck napisał(a):

    > Dostlem oferte pracy w Warszawie na stanowisku kierowniczym w IT. Poniewaz
    > nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    > zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    Jak dla mnie mozliwe sa dwa rozwiazania:

    1. To prowokacja i sie chlopie z nas nabijasz.
    2. To naciagactwo i puste obietnice ze strony firmy. Zostaniesz jakims
    akwizytorem czy kims podobnym.

    Dlaczego tak uwazam? Bo ktos komu zaproponowanoby 11tys. musi miec duze
    doswiadczenie, albo byc geniuszem. Ludzie z doswiadczeniem nie pytaliby o
    takie rzeczy na grupie, bo swoja cene powinni mniej wiecej znac.
    Geniusze... geniusze tez nie pytaliby o takie rzeczy :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2006-05-27 20:02:18
    Od: Krzysiek <R...@c...barg.cy.invalid>

    Kapsel wrote:

    > Jak dla mnie mozliwe sa dwa rozwiazania:
    >
    > 1. To prowokacja i sie chlopie z nas nabijasz.
    > 2. To naciagactwo i puste obietnice ze strony firmy. Zostaniesz jakims
    > akwizytorem czy kims podobnym.

    3. albo chciał się pochwalić :)

    ale 11kpln w dużej firmie na stanowisku kierowniczym w IT jest jak
    najbardziej realną płacą. Nawet dla ludzi raptem kilka lat po studiach.
    Serio.

    --
    pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 9. Data: 2006-05-27 20:06:16
    Od: "Newscheck" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    > takie rzeczy na grupie, bo swoja cene powinni mniej wiecej znac.
    > Geniusze... geniusze tez nie pytaliby o takie rzeczy :D

    Twoja konkluzja jest po czesci, ale tylko po czesci odpowiedzia na moje
    pytanie.
    Nie moge podac powou, dlaczego pytam o place, bo chce uniknac zbednych
    a moze i zlosliych komentarzy odnosnie mojej decyzji. Tak sie sklada, iz
    naprawde
    nie znam warszawskich warunkow placowych i dlatego chce poczynic rekonesans
    aby poznac swoja wartosc tutaj.

    Jesli chodzi o zadane pytanie o doswiadczenie: 10 lat w IT od programisty
    poprzez koordynatora do szefa projektu.

    > Kapsel
    > http://kapselek.net
    > kapsel(malpka)op.pl

    Pozdrawiam
    (-) Newscheck

  • 10. Data: 2006-05-27 22:15:14
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 27 May 2006 15:49:56 +0200, "Newscheck" wrote:

> [...]
    >nie jestem na biezaco odnosnie zarobkow w stolicy mialbym pytanie czy
    >zarobki rzedu 11000PLN w IT to dobra oferta

    Prawdopodobnie to jest dobra oferta. Tylko przenalizuj szczegóły. Weź
    pod uwagę odpowiedzialność, premie projektowe (są jakieś?),
    oczekiwania firmy (czas pracy, pamiętaj że to kierownicze stanowisko
    :> jak podchodzą do nadgodzin i dostępności itp.). Jeżeli to etat to
    pamiętaj o progach podatkowych jakie są w Polsce, weź pod uwagę koszt
    wynajęcia/zakupu mieszkania w Warszawie. No i podejście do pracy w
    Polsce - oddziały tej samej korporacji w dwóch różnych państwach w
    praktyce mogą się różnić w tej kwestii.
    Jeśli jest to awans wewnątrzfirmowy to spójrz na dalsze możliwości
    kariery tzn. ile lat będziesz siedział w Wawie, czego możesz się
    spodziewać w następnej kolejności. Czy to w jakimś stopniu Cię nie
    przyblokuje.
    Zastanów się bardzo nad różnicami kulturowymi. Zdrowie psychiczne też
    jest ważne i jeżeli zdążyłeś już odwyknąć od "czynnika ludzkiego" w
    tym kraju lub nie miałeś okazji się z nim zapoznać, to przemyśl sprawę
    nie tylko pod kątem zarobków.

    --
    pozdrawiam
    Bremse