PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o certyfikat ECDL

  • 1. Data: 2005-08-26 14:42:36
    Temat: Pytanie o certyfikat ECDL
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    czy ktos z was robil ten certyfikat (ECDL) czy ma on jakas wartosc w
    poszukiwaniu pracy ?

  • 2. Data: 2005-08-26 18:26:30
    Temat: Re: Pytanie o certyfikat ECDL
    Od: Animus <...@...cc>

    Sebastian wrote:
    > czy ktos z was robil ten certyfikat (ECDL) czy ma on jakas wartosc w
    > poszukiwaniu pracy ?

    Ja mam ten certyfikat od 5 lat. Wartość na rynku pracy - żadna.
    Pracodawcy nie wiedzą co to jest (to po pierwsze), po drugie on sam w
    sobie nic nie jest wart (poziom egzaminów jest bardzo niski). Może
    _ewentualnie_ sekretarce mógłby się przydać. Ale bardziej dziś się liczą
    umiejętności niż papierki. Jest jedna zaleta ecdl - ładnie wyglądają
    gwiazdki, na ścianie można sobie powiesić w biurze :)

    pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 3. Data: 2005-08-26 19:18:15
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Animus wrote:

> [...]
    > umiejętności niż papierki. Jest jedna zaleta ecdl - ładnie wyglądają
    > gwiazdki, na ścianie można sobie powiesić w biurze :)

    Dzieki serdecznie za opinie; dalem tego posta na inne grupy i opinie sa
    takie jak twoja!

  • 4. Data: 2005-08-26 19:40:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 26 Aug 2005 20:26:30 +0200, Animus <...@...cc> wrote:

    >Ja mam ten certyfikat od 5 lat. Wartość na rynku pracy - żadna.
    Ja mam od ponad 7 lat i nawet go wymieniam w CV :) Ale znaczenia chyba
    nie ma :p

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 5. Data: 2005-08-26 21:34:49
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Sebastian <o...@o...pl> napisał(a):

    > czy ktos z was robil ten certyfikat (ECDL) czy ma on jakas wartosc w
    > poszukiwaniu pracy ?
    Może za granicą ma jakąś wartość. W końcu to "zachodni" wymysł.
    Jeżeli ktoś wyjedzie do starych krajów UE, to może ten certyfikat
    umożliwi tam lepszą pracę na dzień dobry, niż zmywanie garów.

    Marek

  • 6. Data: 2005-08-27 00:38:15
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    Tez go mam! ;))

    Chyba faktycznie jest to certyfikat dobry dla kogos,
    np. na stanowisko sekretarki, pracownika biurowego.
    Jako osoba siedzaca od pewnego juz czasu w informatyce,
    zrobilam ten certyfikat przy okazji innego szkolenia.

    Poziom jest faktycznie niski, a do tego niektórzy egzaminujacy
    przymykaja oko na to, czy robi sie to samodzielnie.
    Chyba najbardziej popularny jest w szkolach i miedzy innymi
    tam widzialam to 'lagodniejsze' traktowanie.
    Dlatego moge sobie wyobrazic taka sytuacje, gdy potencjalny
    pracodawca lekcewazaco wyrazi sie o Twoim certyfikacie,
    bo jego nastoletni syn/córka tez go ma.

    Z drugiej strony nie wszyscy moi koledzy po fachu - informatycy
    radzili sobie z Accessem, PowerPointem, a wiekszosc z nich
    dowiedzialo sie o czyms takim, jak style w Wordzie, dopiero
    na szkoleniach przygotowujacych. ;))

    Chyba nie ma on specjalnie znaczenia przy szukaniu pracy,
    ale moze na kims zrobi wrazenie, jesli wytlumaczysz mu, jakie
    umiejetnosci posiadasz i jest to zweryfikowane w ten sposób.

    --
    Koziorozec

  • 7. Data: 2005-08-27 06:04:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Koziorozec wrote:

    > Z drugiej strony nie wszyscy moi koledzy po fachu - informatycy
    > radzili sobie z Accessem, PowerPointem, a wiekszosc z nich
    > dowiedzialo sie o czyms takim, jak style w Wordzie, dopiero
    > na szkoleniach przygotowujacych. ;))

    Dziwi Cie to? Bo mnie wcale :) Z PP tez sobie kompletnie
    nie radze, nie lubie cholery i tyle, jakos tak godzi w moje
    poczucie estetyki... Ale pomijajac to, to kazdy ma przeciez
    cos "swojego" w czym siedzi i co zna na wylot, a pozostale
    to sie zglebia po lebkach albo i wcale, w zaleznosci od
    aktualnych potrzeb. Co zreszta sama swietnie wiesz, wiec
    nie wiem skad to zdziwienie ;)

    Kira

  • 8. Data: 2005-08-27 08:44:27
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > to sie zglebia po lebkach albo i wcale, w zaleznosci od
    > aktualnych potrzeb. Co zreszta sama swietnie wiesz, wiec

    dzieki wszystkim za odpowiedzi

  • 9. Data: 2005-08-27 10:19:53
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    " Marek" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Jeżeli ktoś wyjedzie do starych krajów UE, to może ten certyfikat
    > umożliwi tam lepszą pracę na dzień dobry, niż zmywanie garów.

    Tak, mozna zostac operatorem skomputeryzowanej zmywarki do garow

    FMT

  • 10. Data: 2005-08-27 20:36:24
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

> [...]
    > to sie zglebia po lebkach albo i wcale, w zaleznosci od
    > aktualnych potrzeb. Co zreszta sama swietnie wiesz, wiec

    Brak znajomości PP może mnie nie dziwić, ale brak podstawowej
    wiedzy o bazach danych - to akurat mnie bardzo dziwi,
    zwłaszcza, że na studiach jest taki przedmiot, jak bazy danych,
    a zaczyna się właśnie od Accessa (przynajmniej tam, gdzie ja
    studiowałam).

    --
    Koziorozec