PracaGrupypl.praca.szukana › Programista szuka sensownej pracy, chętnie na pół etatu

  • 1. Data: 2004-10-25 10:56:14
    Temat: Programista szuka sensownej pracy, chętnie na pół etatu
    Od: "IJ" <i...@n...pl>

    Witam,

    Jestem programistą od wielu lat,
    --------------------------------
    To oznacza zróżnicowane doświadczenie zawodowe z różnych obszarów zastosowań.
    Wiem na czym polega porządna robota i wiem, że musi przynieść korzyść
    pracodawcy.

    W ostatnich latach ukierunkowałem się, głównie, na język programowania JAVA.
    Również do Internetu (JSP, servlet, applet).
    Chętnie używam również PERL (co oznacza, że, jeśli trzeba - mogę też wykonywać
    skrypty w uproszczonym języku programowania takim jak PHP).
    Moje doświadczenie zawodowe obejmuje projektowanie i oprogramowanie baz danych,
    w tym również coś takiego jak MS-Access i VBA, a nawet COBOL.

    o mnie: http://www.ij.nQ.pl/team.html

    opis przykładowego systemu JAVA, (w tym SWING oraz JSP model 2):
    http://www.ij.nQ.pl/fwwJava.html (lub http://www.ij.nQ.pl/english/fwwJava.html )
    przykłady i różne uwagi: http://www.ij.nQ.pl/technology.html

    CV (w języku polskim i angielskim) wyślę na adres zainteresowanego pracodawcy.

    pół etatu.
    ----------
    Latem tego roku przeszedłem dość niespodziewaną przygodę z medycyną, w tym
    operację a następnie rehabilitację.
    Rekonwalescencja potrwa jeszcze z parę miesięcy (bo tak zwykle trwa).
    W związku z tym, obecnie, w perspektywie paru miesięcy, podejmę pracę w
    niepełnym wymiarze godzin.
    Na przykład pół etatu.

    Jeśli szukasz programisty, na dłuższą współpracę, to jest właśnie okazja na
    paromiesięczny okres próbny ...

    kontakt: http://www.ij.nQ.pl/team.html#contact

    Aha, no i jeszcze jedno: brak nałogów, obecnie nawet nie palę.

    Pozdrawiam

    Igor Janicki

    i...@n...pl