PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Java/JSP/SQL

  • 1. Data: 2003-10-26 19:14:12
    Temat: Programista Java/JSP/SQL
    Od: "L.Ronikier" <l...@w...pl>

    Szukam pracy przy realizacji aplikacji internetowych lub innych aplikacji
    typu klient/serwer wykorzystujących technologie Java.
    Posiadam duże doświadczenie w pracach przy projektowaniu/programowaniu
    systemów informatycznych.
    Od 1995 roku zrealizowałem samodzielnie lub współuczestniczyłem w realizacji
    kilkudziesięciu witryn internetowych w tym m.in. systemów CMS dla firm
    Pfizer Polska, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.
    (JSP/JavaBeans/Tomcat/MySQL) oraz systemu e-commerce dla wydawnictwa Infor
    (ASP/COM/IIS/MSSQL).
    Potrafię programować w środowiskach - IBM VisualAge for Java/IBM WebSphere
    Studio oraz Borland JBuilder.
    Mam wykształcenie ekonomiczne (SGH), znam biegle język angielski i posiadam
    duże doświadczenie w pracy z klientami w środowisku międzynarodowym.
    Posiadam stałe łącze internetowe.
    Łukasz Ronikier
    tel.0691924269
    l...@w...pl