PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C#/.NET z doświadczeniem

  • 1. Data: 2004-09-23 12:02:22
    Temat: Programista C#/.NET z doświadczeniem
    Od: Marcin Hoppe <m...@g...pl>

    Witam!

    Jestem młodym programistą .NET z pewnym przemysłowym doświadczniem w
    wykonywaniu aplikacji w tej technologii.
    Obecnie poszukuję rozwijającej pracy w firmie software-owej
    realizującej poważne i złożone projekty w technologii .NET. Chciałbym
    zarówno pogłębić doświadczenie jak i zarobić nieco grosza :).
    Ze względu na studia, najbardziej interesuje mnie praca na część etatu
    na terenie Trójmiasta lub praca zdalna. Ze względu na brak dużego
    doświadczenia zawodowego moje oczekiwania finansowe nie są wygórowane.
    Tym z Państwa, którzy będą zainteresowani zatrudnieniem mnie, chętnie
    prześlę CV i opiszę moje umiejętności oraz doświadczenie.

    --
    m...@g...pl
    http://hopson.touch.pl