-
1. Data: 2007-09-21 06:14:31
Temat: Programista
Od: p...@p...pl
Firma w centrum Warszawy poszukuje osoby do zespołu
Utrzymania Technicznego
CALL CENTER.
Wymagania:
- znajomość zagadnień telekomunikacyjnych: ISDN, Voip
- bazy danych: MSSQL, postgresql, mysql
- dobra znajomość sieci IP
- C++
- PHP - programowanie obiektowe
- przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku
technicznym (callcenter)
- umiejętność sporządzania dokumentacji
Zakres obowiązków:
- pielęgnowanie sprzętu i oprogramowania (centrala, IVR, aparaty,
CTI )
- poczta głosowa, definiowanie agentów, nagrywanie rozmów)
- uruchamianie kampanii, programowanie aplikacji
- sporządzanie raportów
- ewentualnie : uruchamianie i utrzymanie aplikacji SMS (pisanie
triggerów w bazie danych
- tworzenie aplikacji WWW w PHP
Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie CV wraz listem motywacyjnym
na adres:
p...@p...pl z dopiskiem "Programista CC"
W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych :
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę
Phonesat Sp. Zo.o.
z siedzibą w Warszawie ul. Jana Pawła II 15, dla potrzeb niezbędnych
do realizacji
procesu rekrutacyjnego; zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997
o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do
wiadomości,
że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych osobowych oraz
ewentualnej ich zmiany".
Najnowsze w dziale Praca
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?
-
Czy w dużych firmach naprawdę zarabia się więcej? Analiza raportu płacowego wiosna/lato 2025
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?