PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgram "Pierwsza Praca" - POMOCY !!! › Program "Pierwsza Praca" - POMOCY !!!
    From: "Sting" <s...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Program "Pierwsza Praca" - POMOCY !!!
    Date: Mon, 14 Oct 2002 17:14:08 +0200

    Witam!
    Chciałem się dowiedzieć czy mogę skorzystać z programu pierwsza praca, czyli
    zaciągnąć kredycik na uruchomienie działalności gospodarczej.
    Wiadomo że są nimi objęci absolwenci oraz Ci którzy chcą stworzyć nowe
    miejsce pracy.
    Niestety nie jestem absolwentem już od trzech miesięcy, bo szkołę skończyłem
    w 2001 roku. Tak więc niby nie mogę bo nie jestem absolwentem. Jednak jesli
    chciałbym otworzyć tę działalność i zatrudnić tam bezrobotnego, czyli
    stworzył nowe miejsce pracy, to czy dostałbym taki kredyt ??? Narazie nie
    mam działalności ale zamierzam otworzyć i zrobic tam miejsce pracy.
    Pozdrawiam i liczę na pomoc, dzieki :)