PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w sluzbie cywilnej a DG

  • 1. Data: 2007-09-20 13:56:34
    Temat: Praca w sluzbie cywilnej a DG
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Krotkie konkretne pytanie:

    Czy pracujac na etacie kwalifikowanym do sluzby cywilnej, moge bez
    problemu (bez zgody przelozonych itd) otworzyc dodatkowo wlasna DG?:)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-09-20 14:48:38
    Temat: Re: Praca w sluzbie cywilnej a DG
    Od: Tomianek <j...@t...abajt.pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    >
    > Czy pracujac na etacie kwalifikowanym do sluzby cywilnej, moge bez
    > problemu (bez zgody przelozonych itd) otworzyc dodatkowo wlasna DG?:)

    to sie nazywa UKŁAD!
    CBA juz sie Toba zajmie :)

  • 3. Data: 2007-09-21 18:10:59
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Thu, 20 Sep 2007 06:56:34 -0700, od Rafal M :

    > Witam
    >
    > Krotkie konkretne pytanie:
    >
    > Czy pracujac na etacie kwalifikowanym do sluzby cywilnej, moge bez
    > problemu (bez zgody przelozonych itd) otworzyc dodatkowo wlasna DG?:)

    wstyd !!!!! być urzędnikiem i nie znać ustawy !!!!

    art. 51 p. 2 ustawy o służbie cywilnej jest odpowiedzią na Twoje pytanie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 4. Data: 2007-09-22 09:13:21
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Wrz, 20:10, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > wstyd !!!!! by urz dnikiem i nie zna ustawy !!!!
    >
    > art. 51 p. 2 ustawy o s u bie cywilnej jest odpowiedzi na Twoje pytanie.

    A skad wiesz ze jestem urzednikiem? :)

    Pozdrawiam
    Rafal - nie urzednik ;-)

  • 5. Data: 2007-09-30 21:02:22
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Sat, 22 Sep 2007 02:13:21 -0700, od Rafal M :

    > A skad wiesz ze jestem urzednikiem? :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal - nie urzednik ;-)

    sam to napisałeś, a teraz się wycofujesz ?

  • 6. Data: 2007-10-01 15:29:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Wrz, 23:02, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > sam to napisa e , a teraz si wycofujesz ?

    Napisalem "Czy pracujac" - zastanawiam sie nad przyjeciem oferty,
    tylko ze wiemy jak placa w administracji - zeby normalnie zyc trzeba
    dorabiac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2007-10-01 19:49:46
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Mon, 01 Oct 2007 08:29:28 -0700, od Rafal M :

    > Napisalem "Czy pracujac" - zastanawiam sie nad przyjeciem oferty,
    > tylko ze wiemy jak placa w administracji - zeby normalnie zyc trzeba
    > dorabiac.

    Myslę, że szefowie doskonale o tym wiedzą i większych przeszkód nie będą
    robić pod warunkiem, ze DG bedzie godna urzędnika.

    tak już refleksyjnie po obejrzeniu dziesiejszych wiadomości w TV:
    Ech... co by to było gdyby 20.000 urzędników niskiego i średniego szczebla
    złożyło wypowiedzenia z pracy...