PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w UK › Praca w UK
  • Data: 2006-09-12 14:41:58
    Temat: Praca w UK
    Od: "Piotr" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    2 lata temu, bezposrednio po przystapieniu PL do EU pracowalem w UK. Pracowalem
    na budowie, nie wiedzialem jak to wszystko tam wyglada, nie wiedzialem nic o
    INSURANCE NUMBER. Cos mi tam wpisali i na to pracowalem, ale dane byly moje.

    Otrzymywalem czeki, wyplacalem je, itd...

    Nie bylem w tym domu gdzie mieszkalem przez 2 lata, ostatnio pojechalem tam na
    chwile, a tam w skrzynce zaleglosci podatkowe...

    Pisma, zebym sie rozliczyl, itd. + kara za nierozliczenie w terminie.

    Moje pytanie brzmi: co powinienem teraz zrobic? Wyglada na to, ze pracowalem
    nielegalnie, nei moj insurance number, ale pieniadze pobieralem.

    Gdzie moglbym sie zglosic i wyjasnic sprawe, itd... (w Polsce !), dzieki za
    odpowiedzi!

    Piotrek