PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Irlandii

  • 1. Data: 2002-08-25 20:26:15
    Temat: Praca w Irlandii
    Od: "Luke" <l...@w...edu.pl>

    Hello !
    Witam grupowiczów! Chciałbym sie dowiedzieć przez jakie instytucje (chodzi
    mi o sprawdzone placówki ;) , a nie znalezione przypadkowo na sieci) szukać
    zatrudnienia w Irlandii. Generalnie chodzi o sektor IT. Za wszelkie
    wskazówki serdeczne dzięki.

    Pozdrówka Luke

  • 2. Data: 2002-09-10 09:11:28
    Temat: Re: Praca w Irlandii
    Od: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>

    Z tego co wiem, a kiedys znalazlem tam prace, internet (serwery)
    jest najlepszym zrodlem. Coprawda ogloszenia tam zawarte
    nie maja zupelnie nic wspolnego z rzeczywistoscia, ale odpowiadajac
    na nie mozesz wejsc w kontakt z jakas agencja rekrutacyjna.
    Jezeli Ci sie uda ich przekonac ze jestes dobra inwestycja,
    czyli ze ktos moze Cie zatrudnic (oni dostaja 3-4 twoich
    przyszlych wyplat pod warunkiem ze nie odejdziesz za szybko)
    to dostaniesz prawdziwe oferty i umowia Cie na interview,
    najczesciej telefoniczne, potem jak dobrze pojdzie to
    firma zaprosi Cie na rozmowe na miejscu. Niestety zaiteresowanie
    kogos z firmy rekrutacyjnej Toba moze byc bardzo trudne w
    dzisiejszej sytuacji gdzie pare tysiecy informatykow szuka
    pracy na miejscu, a sytuacja naprawde nie wydaje sie polepszac.

    Ale zycze powodzenia.

    Jedno pytanie na ktore musialbys sobie jeszcze odpowiedziec
    to czy naprawde chcesz tam mieszkac. To lekkie zadupie
    kompletnie bez zadnej infrastruktury a do tego bardzo drogie.
    Jedyna dwie rzeczy ktore naprawde fajne to krajobrazy i puby,
    ale zeby od razu tam mieszkac...
    Ja w kazdym razie opuscilem Dublin pare miesiecy temu i ani razu
    jeszcze nie zalowalem...

    [no comments godless ;-))]

    ----
    As soon as the rush is over, I'm going