PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako dystrybutor!

  • 1. Data: 2004-11-14 01:01:44
    Temat: Praca jako dystrybutor!
    Od: "Leszek.D" <l...@o...pl>

    Jeżeli posiadasz stały dostęp do internetu i jesteś w stanie poświęcić ok
    1-2 godziny dziennie, to napewno będziesz
    zainteresowany/a moją ofertą pracy. Można w niej
    zarobić naprawde duże pieniądze. zależy od twoich chęci. Jeżeli będziesz
    miał
    chęci, gwarantuje Ci, że nie będziesz miał /a juz problemów finansowych!!!W
    tym biznesie nic nie ryzykujesz i działasz tylko na własną rękę. Więc
    dlaczego nie spróbować? Napisz do mnie a prześlę Ci szczegółowe informacje
    na ten temat L...@m...extrainkomst.nu

  • 2. Data: 2004-11-14 03:19:08
    Temat: Re: Praca jako dystrybutor!
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@o...pl news:Y7yld.81163$z77.39325@news.chello.at

    > Jeżeli będziesz
    > miał
    > chęci, gwarantuje Ci, że nie będziesz miał /a juz problemów
    > finansowych!!!W

    Moja znajoma ma checi, wystarczy skromne 1500/mc.

    Wplac za pierwszy miesiac z gory (jezeli zarobi w nim ponad 1500 to roznice
    za pierwszy miesiac nawet mozesz zatrzymac) i juz zaczynamy.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 3. Data: 2004-11-14 08:27:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Leszek.D <l...@o...pl> zapodał(a):
    > Jeżeli posiadasz stały dostęp do internetu i jesteś w stanie poświęcić ok
    [...]

    Ech - z tematu wynikało, że to praca na stacji benzynowej...
    ;>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-11-14 12:02:12
    Temat: [OT] Re: Praca jako dystrybutor!
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-14, DooMiniK <bachus20> wrote:
    > Leszek.D <l...@o...pl> zapodał(a):
    > [...]
    > Ech - z tematu wynikało, że to praca na stacji benzynowej...
    > ;>
    Hyhy, stary dowcip mi się przypomniał :)

    Przylatuja dwaj kosmici w nocy na ziemie, wyladowali kolo stacji benzynowej.
    Podchodza i jeden z nich mowi do dystrybutora :
    - ty gdzie jestesmy ?
    dystrybutor milczy a kosmita powtarza :
    - ty gdzie jestesmy, bo potraktuje cie laserem !
    dystrybutor milczy, drugi kosmita mowi:
    -zostaw go to twardziel.
    pierwszy nie wytrzymal i wypalil z lasera. Podnosza sie z ziemi jakies dwa
    kilometry dalej i rozmawiaja :
    -Ty skad wiedziales ze to twardziel ?
    - Jak bys sie swoim fiutem obwinal dwa razy do okola i jeszcze go sobie do
    ucha wsadzil to tez bys byl twardziel.

    Cóż, nie każdy ma predyspozycje do pracy jako dystrybutor...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Nie resetuj drugiemu, co Tobie nie miło