PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla informatyków w Szwajcarii

  • 11. Data: 2007-03-30 14:38:49
    Temat: Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    k...@g...com wrote:

    > a ja jednak potrzymałbym tezę, że jak wysyłać CV z Polski, to jednak
    > ze zdjęciem.

    Ale w jakim celu? Po co? Kandydat nie ma się podobać, tylko ma być rzetelny
    i mieć doświadczenie :-)

    > Dlaczego? Maksymalizacja szans. Zgadzam się z tym, że mogą istnieć

    Maksymalizacja szans? Rozwiniesz? Nie za bardzo widzę związek między
    zdjęciem w CV, a szansami na dostanie pracy.

    > techniczne. Z drugiej strony istnieją ludzie, którzy lubią widzieć, z
    > kim mają do czynienia i obawiam się, że jest ich większość. Świadczyć

    Obawiam się, że Twój punkt widzenia "większości" niekoniecznie może być
    prawdziwy :-)

    > o tym mogą ogłoszenia mówiące o ,,CV ze zdjęciem". Osobiście nie

    Gdzie? W Szwajcarii? Nie widziałem jeszcze nigdzie prośby o przesłanie CV ze
    zdjęciem. Szczególnie w IT, bo o tym przecież rozmawiamy, prawda?

    > Ciekaw jestem swoją drogą, czy jak wysyłałeś swoje CV z Polski do
    > Szwajcarii, to czy było w nim zdjęcie? Podkreślam: z Polski. Sytuacja

    Nie. Nie było. Większość CV która mi ostatnio przeszła przez ręce
    (kandydatów) była spoza CH. Nikt nie miał zdjęcia.

    > Dzięki za wywołanie dyskusji.

    W sumie to ja jej nie chciałem wywoływać :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2007-03-31 09:13:44
    Od: "Krzysztof Rozmus" <krzysztof.rozmus_USUN_@_TO_gmail.com>

    Zamieściłem link do tej dyskusji na końcu wywiadu. Przyszły czytelnik będzie
    mógł sobie porównać różne punkty widzenia. Decyzję czy załączać zdjęcie do
    CV wysyłanego do Szwajcarii oczywiście podejmie sobie sam :-)

    Pozdrawiam
    Krzysiek
    http://krzysztofrozmus.net