PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozwolenie na Prace w calej UE

  • 1. Data: 2003-08-14 17:47:52
    Temat: Pozwolenie na Prace w calej UE
    Od: "Marcin Kaminski" <520072868984#0001@t-online.de>

    Szanownie witam grupowiczów, jako ze to moj pierwszy post tutaj.

    Mam pytanie, na które mam nadzieje moze mi ktos szybko odpowiedziec.

    Czy istnieje cos takiego jak pozwolenie na Prace na cala Unie Europejska i
    czy posiadajac pozwolenie na prace w jednym z krajów Unji (Niemcy) bedzie
    ono honorowane w innych?

    Dzieki za szybka odpowiedz

    Marcin

  • 2. Data: 2003-08-15 07:12:20
    Temat: Re: Pozwolenie na Prace w calej UE
    Od: "Artek" <p...@w...pl>

    Czy istnieje cos takiego jak pozwolenie na Prace na cala Unie Europejska
    NIE
    czy posiadajac pozwolenie na prace w jednym z krajów Unii (Niemcy) bedzie
    > ono honorowane w innych?
    Nie Kazde z panstw czlonkowskich ma odrebne zasady przyznawania tego typu
    wizy