PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje wzoru referencji

  • 1. Data: 2004-03-05 12:35:07
    Temat: Poszukuje wzoru referencji
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    Poszukuje wzoru referencji jezeli ktos ma cos takiego to prosze o info

  • 2. Data: 2004-03-05 13:15:02
    Temat: Re: Poszukuje wzoru referencji
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > Poszukuje wzoru referencji jezeli ktos ma cos takiego to prosze o info

    Referencje to obecnie nr telefonu, nazwisko i funkcja osoby, która może te
    referencje potwierdzić.

    --
    pozdrawia KingAM

    "Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
    to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

  • 3. Data: 2004-03-05 13:21:27
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    mozliwe, ale ja potrzebuje czegos pisemnie

  • 4. Data: 2004-03-06 23:25:17
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > mozliwe, ale ja potrzebuje czegos pisemnie

    Każdy kto ukończył szkołę podstawową, średnią... powinien potrafić stworzyć
    2-3 zdania referencji.
    Wyobraź sobie : wychodzi książka, jest w niej 100 wzorów i każdy wybiera z
    tych wzorów ten najfajniejszy. Potem idzie to do potencjalnego pracodawcy...
    to przecież można z nudów umrzeć czytając tysiąc jednakowych papierów, gdzie
    tylko dane osobowe i kariera się zmieniają.
    podobnie z referencjami !

    Niech napiszą, że są zadowoleni, ze pracownik był zdyscyplinowany,
    koleżeński itp.
    Dyplom mogą dać. Może to trochę komunistyczne, ale na pewno miłe, kiedy w
    zakładzie dają coś na pożegnanie

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl