PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwojne obywatelstwo i firma na zachodzie › Podwojne obywatelstwo i firma na zachodzie
    From: "Krzysztof Sz." <b...@e...strefa.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Podwojne obywatelstwo i firma na zachodzie
    Date: Sun, 14 Dec 2003 09:41:53 -0000
    Sender: e...@k...onet.pl@wd98.internetdsl.tpnet.pl

    Witam serdecznie wszystkich szanownych grupowiczow
    Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu nastepujacego problemu:

    - Posiadam podwojne obywatelstwo- polsko niemieckie
    - Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza w Polsce
    - Mam zamiar otworzyc oddzial lub przedstawicielstwo swojej firmy w
    Niemczech lub Austrii
    Z szerokiej oferty uslug mojej firmy chce wykorzystac na zachodzie
    dzialalnosc w zakresie uslug poligraficzno reklamowych. Probowalem szukac w
    przepisach jak sie do tego zabrac ale mysle, ze najlepszym rozwiazaniem jest
    kontakt na forum dlatego tez bardzo prosze o sensowne podpowiedzi lub pomoc
    merytoryczna.
    Mysle takze o ludziach chetnych do wspolpracy w moim przedsiewzieciu.
    Zainteresowanych zapraszam do korespondencji:

    - b...@e...strefa.pl

    - GG 2233128

    - Tlen e...@t...pl

    Pozdrawiam;