PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W DOMU

  • 1. Data: 2003-05-10 15:21:45
    Temat: PRACA W DOMU
    Od: "Daro" <d...@g...pl>

    Chciałbym się dowiedzieć więcej o zarabianiu w domu (prace typu: adresowanie
    kopert, napełnianie kaset do drukarek itp.).
    Czy w ten sposób można zarobić? Może ktoś z was miał taką pracę ?
    Proszę o info.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-05-11 16:55:36
    Temat: Re: PRACA W DOMU
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Chciałbym się dowiedzieć więcej o zarabianiu w domu (prace typu:
    adresowanie
    > kopert, napełnianie kaset do drukarek itp.).
    > Czy w ten sposób można zarobić? Może ktoś z was miał taką pracę ?
    osobiście nie pracowałem w ten sposób, ale orientowałem się kilka latek
    temu. Znajomi próbowali, po ich doświadczeniach (jak to dobrze że możemy się
    też uczyć na błędach innych :) ) uważam że jest to jedna WIELKA lipa i
    ściemnianie. Może komuś się udało znaleźć uczciwego zleceniodawcę, ale ja o
    tym nie słyszałem. Najczęściej wygląda to tak że płacisz kaucję za
    materiały, składasz, piszesz lub coś tam, odsyłasz, bierzesz $, płacisz
    większą kasę za następne zlecenie (UWAGA: już nie tak banalne i często
    absurdalne np. przepisywanie textów NIBY po chińsku. Nie chcę się
    rozpisywać.
    Uważaj bardzo na tego typu oferty.
    Pozdrawiam
    Paweł