PracaGrupypl.praca.szukana › .POKÓJ Z KUCHNIĄ

  • 1. Data: 2003-03-04 21:03:05
    Temat: .POKÓJ Z KUCHNIĄ
    Od: p...@o...pl

    WYNAJMĘ SAMODZIELNY POKÓJ Z KUCHNIĄ (37m)

    0600791075
    p...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-05 01:45:57
    Temat: Re: .POKÓJ Z KUCHNIĄ
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    From: <p...@o...pl>

    > WYNAJMĘ SAMODZIELNY POKÓJ Z KUCHNIĄ (37m)

    A jaki to ma związek z pracą, bo nie rozumiem ?
    Chyba żadnego, ale może się mylę........

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-05 02:23:00
    Temat: Internet a praca
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    Przepraszam z góry za naiwne pytanie, ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć ale
    SZCZERZE czy na internecie da się zarobić ?
    Przy czym pod pojęciem 'na internecie' nie mam na myśli prowadzenia firmy
    webdeveloperskiej związanej z tworzeniem stron, itp - najogólniej mówiąc
    uczciwej pracy, a zwykłego odbierania maili, wypełniania ankiet, klikania w
    bannery, oglądania reklam, bycia on-line itd....

    Ja co prawda już dawno mam swoje wyrobione zdanie na ten temat, że
    zarabianie w sieci to jedno wielkie max oszustwo, tym nie mniej może jest
    ktoś, kto ma odmienne zdanie i mógłby je jakoś umotywować rozsądnymi
    argumentami. Jeśli tak jest - będe wdzięczny za każdą opinię, jeśli ktoś
    sądzi podobnie do mnie, też proszę o opinie.
    Swoją drogą to zastanawiam się, jaki interes mają ci, którzy proponują taki
    zarobek w sieci wiedząc, że to nieprawda.
    Na koniec napiszę, dlaczego uparcie uważam że to nieprawda (choć marzyłoby
    mi się, aby było inaczej):
    Otóż wydaje mi się, że osoba, która oferuje mi pracę też chce jakoś na mnie
    zarobić, a nie tylko dawać okazję do zarobku, a Ci którzy oferują te
    'cudowne' ;) BŁECHECHE okazje zarabiania on-line przecież nie zarobią dzięki
    temu, że ja klikne w jakiś banner, odbiore maila, czy zrobie coś równie
    głupiego.

    Moge sie mylić, ale wydaje mi się, że zarabianie w sieci można między bajki
    włożyć.
    W takim razie po co jest tylu matołów w sieci, którzy to oferują .... ?
    Jeżeli ktoś ma jakieś zdanie na ten temat, ale poparte argumentami - bardzo
    proszę o info. Jeśli list jest NTGrupowy może być na PRIV.
    Jeżeli prośba jest bezczelna - sorry ;(

    Zirytowany były zarobkowicz
    Kuba

    --