PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 71. Data: 2002-12-01 23:10:57
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:
    > Cudowne pytanie! Wlasnie - kim jestes Adamie ?

    Przedstawicielem gatunku homo sapiens (odpowiedź tak samo precyzyjna jak
    pytanie).

    --
    ___________ (R)

  • 72. Data: 2002-12-01 23:12:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    > Taniec na rurze ? :)

    Na razie były lepsze prace. A jeśli trzaba bedzie, to i taniec na rurze.
    Credo jakie wygłaszała p. Kwiatkowska w 'Czterdziestolatku' pasuje do
    mnie jak ulał.

    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2002-12-01 23:12:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Jak nie z LPR to moze związek palantów?

    Nie, do Twojej organizacji nei należę.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2002-12-01 23:12:51
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Masz czelnosc odpowiedziec kim jestes, czy wolisz psuc atmosfere na grupie
    > ????

    Mam. A co konkretnie chcesz wiedzieć?

    --
    ___________ (R)

  • 75. Data: 2002-12-01 23:13:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Spokooojnie, przyjdzie ze spotkania partyjnego i sie wypowie.

    Niemozliwe. NIgdy nie byłem w żadnej partii.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2002-12-01 23:13:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Ok nie lubie poprostu krzykaczy mowiacych, ze jest dobrze jak jest tak zle
    > !!!!

    Dla nieudaczników jest źle. Dla ludzi obrotnych i uczciwych - dobrze.

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2002-12-01 23:15:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > Ja (Aim): Ukończyłam uniwersytet Śląski z tytułem magistra
    A ja bym Ciebie zapytał: No dobrze, a co potrafisz robić?

    P.S. Na tym pytaniu odpada 90% ludzi starających się o pracę w mojej
    firmie.
    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2002-12-01 23:16:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:
    > To i tak spokojnie.
    > Ja slyszalem o takich "interview":
    > 1.
    > Pani: Umiem obslugiwac komputer i sprzet biurowy.
    > Boss: Czy kazdy sprzet pani obsluzy?
    > Pani: Tak.
    > Boss: A ten co mam w rozporku?

    Klasyczny test na inteligencję

    > 2.
    > Pani: Jestem osoba dynamiczna, energiczna.
    > Boss: To pokaz co potrafisz. Tylko nie zdemoluj
    > mi gabinetu.

    A to reakcja na nic niemówiące slogany. Jak widać kandydatka nie do
    końca rozumie słowa, których używa.

    --
    ___________ (R)

  • 79. Data: 2002-12-01 23:19:53
    Od: "Przemek Galuba" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przemek Galuba <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Teraz tak. Trzeba było za praca się przenieśc o 300 km.
    >
    > P.S. Zamiast zgadywac czytaj sygnaturki.

    Sorry, dwa piwa za dużo i kłopoty z percepcją :-))
    Mój post zmierzał do tego, że Warszawa jest enklawą jeżeli idzie o rynek
    pracy. Dla porównania, ile stron ma poniedziałkowy dodatek praca do
    Wyborczej w Warszawie? Sprawdź rano i napisz.
    Niestety, gdzie indziej pracy tak łatwo nie znajdziesz. Ja mieszkam w
    Katowicach, z wykształcenia jestem inżynierem po wydziale Zarządzanie i
    Marketing Politechniki Śląskiej. I co, pracuję jako programista, co na całe
    szczęście było moim hobby jeszcze na studiach. Ale nawet dla programistów na
    Śląsku nie ma zbyt wiele ofert. Moja żona, z wykształcenia magister
    ekonomii, po katowickiej Akademii Ekonomicznej przez pół roku szukała pracy,
    którą w końcu znalazła tylko dzięki koneksjom.
    Powiesz przeprowadź się. Owszem, ale jeżeli masz rodzinę, dzieci,
    mieszkanie, to nie jest takie proste.
    Więc trochę zrozumienia dla nas prowincjuszy, bo nie każdy ma 20 lat, jest
    mobilny i nie ma nic do stracenia.

    --

    Pozdrawiam:
    Przemek Galuba

  • 80. Data: 2002-12-01 23:27:53
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Powiem ci pieprzysz jak potłuczony, nie mam źle, moze lepiej nawet od ciebie
    ale nie jestem ignorantem butnym jak ty o którym nic nie wiadomo co potrafi
    robic a jedno w czym jest dobry to w przemądrzaniu się !!!!!

    Wrangler