PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 251. Data: 2002-12-02 21:32:44
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asgg8t$hdo$23@news.onet.pl...
    > Nie wiesz jaką, le bys się nei zgodził? Ciekawe :-)
    Prawdopodobnie, no więc proszę o konkrety.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 252. Data: 2002-12-02 21:33:24
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > haha a po co ci moje nazwisko Panie Buzdyganie !!!! ?????
    Właśnie też mi tak się kojarzy.....

  • 253. Data: 2002-12-02 21:34:00
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > O, znowu o męskich narządach rodnych - masz kompleksy na tym punkcie,
    > czy co?

    Nie, ale ty chyba masz.

    > Zostań więc politykiem. Tylko kto Cię wybierze, z takim niewyparzonym
    > ryjem?

    No nie kurna! Nie mowie o sobie durniu tylko ogólnie jak jest!!!! Czy ty nic
    nie rozumiesz czy na sile starasz się piłkę odbić!

    > Ależ skąd. Zmniejszyłbym podatki tak, aby ludzie mieli więcej pieniędzy,
    > bo wtedy ludzi więcej tych pieniedzy wydadzą, a co za tym idzie więcej
    > usług i towarów kupią, przez co trzeba bedzie więcej tychże wytworzyc, a
    > więc więcej ludzi będzie miało pracę.

    O następca kołodki nam się szykuje.

    Proponuję nadać AP nową ksywkę : Duce
    Duce, Duce, Duce !!!!
    Wodzu jakie masz jeszcze pomysly!!!

    > Niestety, musiałbym tak zgłupieć, że znalazłbym sie na Twoim poziomie.

    A skąd kurwa wiesz na jakim jestem poziomie mietło!

  • 254. Data: 2002-12-02 21:34:14
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Nie. Opisuję tak samo jak każdy.
    Czyli możesz nie mieć racji, tak?

  • 255. Data: 2002-12-02 21:35:05
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Własnie pokazałeś, że nic nie rozumiesz, a prawa juz kompletnie nie
    > znasz.
    No więc pozwij mnie. Czekam

  • 256. Data: 2002-12-02 21:39:39
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asggvl$hdo$3...@n...onet.pl...

    > Problem w tym, że pomiędzy czytaniem,a oglądaniem widze duża różnice.
    > Niemniej współczuję Ci, jeśli jej nie zauważasz.

    mowie o tresci a nie o formie
    jestes az tak glupi czy tylko udajesz
    wszystko trzeba tobie tlumaczyc jak ostaniemu idiocie
    jestes "strasznie" blyskotliwy , nie ma co:)

    > Możesz miec opinię jaką chcesz. Tego, że Twoje opinie świadczą o Tobie
    > na szczęście nei zmienisz.

    masz racje moje opinie swiadcza o mnie:)
    natomiast moje opinie swiadcza rowniez o tobie

    > A co, Tobie pomógł?

    nie ale wiem , ze sa tacy ktorym pomaga
    ale nie wszystkim , to zalezy od tego jak ciezki jest przypadek
    twoj jest prawdopodobnie ciezki z tego co widze , ale zawsze warto sprobowac
    a moze powinni cie odizolowac od innych?

    Dante

  • 257. Data: 2002-12-02 21:41:18
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    > O następca kołodki nam się szykuje.

    generalnie AP wywołuje we mnie taką samą reakcje jak w 90% grupowiczow, i
    najchetniej skopalbym mu dupe :) ale w tym jednym miejscu ma zupełną! rację
    i w 100% sie z tym zgadzam, a jesli ktos sie nie zgadza to chyba zeczywiscie
    jest niezły tłuk. pisałem juz o tym w jednym z wczesniejszych postow, ale
    powtorze jakby ktos nie czytal, na przykladzie hipermarketow:
    ... podatki są za wysokie, ludzie nie mają pieniędzy (a nawet jak mają to
    trzymają na kontach na
    "gorsze czasy") przez co nie ma ich rotacji, i tak to błędne koło się toczy!
    moim zdaniem dużą rolę odgrywają tutaj hipermarkety! pewnie, każdy się
    cieszy gdy może kupić wszystko w jednym miejscu, i do tego dużo taniej niż
    gdzie indziej, zaoszczędzić dzięki temu mnóstwo czasu itp. Ale jest jeszcze
    druga strona medalu: hipermarkety prześcigają się w promocjach, co jeden to
    niższe ceny, ale te niższe ceny skądś się biorą, dostawcy otrzymują niższe
    ceny za swoje produkty, przez to płacą mniej pracownikom, pracownicy mają
    mniej pieniędzy, kupują mniej, hipermarkety obniżają ceny, płacą mniej
    dostawcom........ Ciekawe jak długo to potrwa?? Nikt nie bierze pod uwagę,
    że gdyby nie hipermarkety zarabialibyśmy więcej, wbrew pozorom mielibyśmy
    więcej czasu, bo nie trzeba by pracować po 12h/dobe (bo juz do tego
    dochodzi) itd. A wszystko przez tych #$%#@! przy korycie !!!!!

  • 258. Data: 2002-12-02 21:49:33
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > W odróżnieniu od nierobów i nieudaczników, to ja pracuję na ich wikt. I
    > wcale mi sie to nie podoba.

    Nazywasz tak ludzi, ktorzy zapieprzali na to, bys mogl chodzic do szkoly
    i do lekarza. Ludzi, ktorzy po 30 latach rzetelnej pracy zostaja zwalniani
    "ze wzgledow ekonomicznych" na kilka lat przed emerytura.

    Uwazaj na slowa kolego. Strasznie generalizujesz i to bardzo ludzi
    denerwuje.
    Rowniez dochodze do wniosku, ze jestes jakims robolem bez
    szkoly, ktory bez celu i nie starajac sie zrozumiec sytuacji na rynku
    pracy pisze tu takie bzdury.
    Zaleta czlowieka madrego jest to, ze potrafi widziec dalej niz wlasna
    koncowka i rozumiec wiecej, niz to co uslyszy i zobaczy w promieniu
    metra od siebie. Wie tez, ze po swiecie nie chodza sami dyrektorzy
    i kierownicy. Ty niestety tego nie wiesz...

    GreG

  • 259. Data: 2002-12-02 21:55:52
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Jeżeli będzie trzeba i nie będzie innej pracy, to będę mył.

    Mysle, ze nie dostalbys tej roboty. Wprawdzie doswiadczenie
    pewnie masz, ale moglbys "wygryzc" szefa.

    > Przykładowo - zawodowo zajmuję się kierowaniem małego zespołu
    > specjalistó.

    Mowi sie: "kierowaniem małym zespołem"

    > Co nie przeszkadza mi grzebać w samochodach znajomych

    Tak czulem...

    > czy też przerabiac instalacji elektrycznych u sąsiadów.

    Tak czulem. Zabierasz robote uprawnionym elektrykom i lamiesz prawo.

    > Jeżeli mysie kibli będzie najbardziej atrakcyjną propozycję, jaka będzie
    > w zasięgu, to będę mył kible.

    Ambitnyś materialisto.

    GreG

  • 260. Data: 2002-12-02 21:58:50
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No to powiedz co trzeba umiec, zeby bez problemu znalezc prace?
    Ja odpowiem, trzeba umieć trzymać na baczność palec w dupie odpowiednim
    osobom. Niestety dla niektórych jest to nie wykonalne ponieważ nie znają
    odpowiednich osób.