PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 231. Data: 2002-12-02 20:48:53
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:

    > czytales , ogladales
    > nie ma w tym duzej roznicy
    > jak nie widzisz to uwierz na slowo:)
    Problem w tym, że pomiędzy czytaniem,a oglądaniem widze duża różnice.
    Niemniej współczuję Ci, jeśli jej nie zauważasz.

    > ale niestety prawdziwa
    Możesz miec opinię jaką chcesz. Tego, że Twoje opinie świadczą o Tobie
    na szczęście nei zmienisz.

    > nie o takim lekarzu pisalem
    > proponuje wybrac sie do psychiatry
    A co, Tobie pomógł?

    --
    ___________ (R)

  • 232. Data: 2002-12-02 20:50:09
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie będzie. Bo widzisz, jako rozsądny człowiek zawsze mam dupochron.

    człowieku na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko akwizytora pampersów, by
    cię nawet nie zaprosili za swój wygląd ;-)))

    Wrangler

  • 233. Data: 2002-12-02 20:51:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Nie straszne. Po prostu nieprawdziwe.

    Prawdziwe. To tylko kwestia tego, CO trzeba umieć.
    --
    ___________ (R)

  • 234. Data: 2002-12-02 20:52:08
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Jakbyś dostawał do kieszeni 30% tego, co zarobisz, to sam byś tak
    > samo mówił.

    Podatki to ty glownie placisz na emerytow. Przepraszam nie podatki a ZUS
    ale to tez wliczyles bo 70% podatku nie ma (i mam nadzieje, ze tak
    zostanie). Do tego placisz na sluzbe zdrowia. I to jest wiekszosc twoich
    podatkow. OIDP wiekszsc (70% ?) bezrobotnych nie ma prawa do zasilku.
    Placisz oczywiscie na ich ubezpieczenie i na pomoc socjalna. Ale to jest
    zdecydowanie mnniej niz te 70% ktore odprowadzasz. Poza tym cie pociesze,
    ze nie jest to najgorsze rozwiazanie. Jak ludzie zostana bez srodkow do
    zycia to niezaleznie od tego czy maja dwie prawe, lewe czy po jednej z
    wyzej wymienionych rak sami sobie wezma. Znaczy sie albo ukradna, albo
    urzadza mala rewolucje i ciebie nazwa zlodziejem i aureoli prawa
    odbierajac ci pozostale 30% ktore sobie odlozyles:(. Takie zycie. nic nie
    poradzisz:( Ludzie zdesperowani chowaja moralnosc do kieszeni.

    Pozdr. Shrek.

  • 235. Data: 2002-12-02 20:53:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:
    > ty niestety zaliczasz sie do tej drugiej grupy
    Na szczęście tylko jestem przez niektórych zaliczany.

    > a wiec jak widzisz to , ze ktos ma prace jeszcze o niczym nie swiadczy
    > moze chociaz to sprobujesz zrozumiec

    Świadczy - o tym, że jego cechy były lepsze niż innych konkurentów.

    --
    ___________ (R)

  • 236. Data: 2002-12-02 20:53:28
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    ale ci wali chłopie, masz 90% ludzi przeciwko sobie i chcesz udawać greka
    ????
    gdzieś ty się wychował ????
    uchodzisz za kulturalnego a pokazałeś niezłą ekstraklasę !!!!

    Wrangler

  • 237. Data: 2002-12-02 20:54:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Ha ha ja dopiero straciłem prace po kilku latach (tak na marginesie
    > pracowałem jako programista) i co ma do tego moje CV?

    Widać za dużo błedów było w komunikatach i w końcu ktoś stwierdził, że
    taniej będzie zatrudnić kogoś, po kim nie trzeba będzie poprawiać.

    --
    ___________ (R)

  • 238. Data: 2002-12-02 20:55:32
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Możesz miec opinię jaką chcesz. Tego, że Twoje opinie świadczą o Tobie
    > na szczęście nei zmienisz.

    ty też tego nie zmienisz, zasłynąłeś na forum w oczach 90% ludzi na nie
    powiem kogo... bo w kółko bym się powtarzał !!!!

    Wrangler

  • 239. Data: 2002-12-02 20:57:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Zadałeś jedno pytanie.
    ehh.

    <cytat>
    1. A tak na marginesie czytales ten artykul.
    Chyba nie, bo przeciez Wyborcza jest wybiorcza.

    2. Wiec jak to jest, najpierw
    piszesz, ze zacytowany fragment jest "testem na inteligencje", a w
    nastepnym poscie, ze tak w ogole to nieprawda?

    3. I jakie sa wedlug ciecie
    wiarygodne zrodla?
    </cytat>

    > I tak niekiedy bywa. Szczególnie, kiedy masz rekrutację do call
    > centers.

    I moze jeszcze uwazasz, ze to nic zlego?
    No to rzeczywiscie oznacza, ze autor watku mial czesc racji.

    Pozdr. Shrek.

  • 240. Data: 2002-12-02 20:58:14
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nie jesteś wstanie mnie zgasić !!!! nie masz czym !!!

    Wrangler