PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinia

  • 1. Data: 2005-02-16 14:03:12
    Temat: Opinia
    Od: g...@p...onet.pl (genepr)

    Witaj pl-praca-dyskusje!

    Mialem praktyke 2 x 1 miesiac, zaklad ten wydal mi zaswiadczenie co
    prawda na moj wniosek, w ktorym poprosilem o opinie
    Czy zaklad ten bedzie zobligowany wystawic mi jeszcze raz o opinie i list
    rekomendacyjny
    na moja prosbe, czy wniosek

    --
    Pozdrowienia,
    genepr

  • 2. Data: 2005-02-16 14:09:25
    Temat: Re: Opinia
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    genepr wrote:

> [...]
    > Czy zaklad ten bedzie zobligowany wystawic mi jeszcze raz o opinie i
    > list rekomendacyjny na moja prosbe, czy wniosek

    Ogólnie zakład pracy nie ma takiego obowiązku. Wyjątek stanowi sytuacja
    gdy w umowie o praktykę zawieranej między zakładem a szkołą/uczelnią
    jest powiedziane, że po praktyce zakład taką opinię wystawia. Poza tym
    całkowita dobrowolność.

  • 3. Data: 2005-02-16 14:22:50
    Temat: Re[2]: Opinia
    Od: g...@p...onet.pl (genepr)

    Witaj jureq,

    W Twoim liście datowanym 16 lutego 2005 (06:09:25) można przeczytać:

    j> genepr wrote:

> [...]

    j> Ogólnie zakład pracy nie ma takiego obowiązku. Wyjątek stanowi sytuacja
    j> gdy w umowie o praktykę zawieranej między zakładem a szkołą/uczelnią
    j> jest powiedziane, że po praktyce zakład taką opinię wystawia. Poza tym
    j> całkowita dobrowolność.

    Rozumiem
    Dzieki

    --