PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Olsztyn => Analityk/Specjalista ds. szacowania złożoności oprogramo

  • 1. Data: 2023-03-28 14:30:02
    Temat: Olsztyn => Analityk/Specjalista ds. szacowania złożoności oprogramo
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to największa firma informatyczna w Polsce
    północno-wschodniej, działająca nieprzerwanie od 1971 roku.

    Zajmują się projektowaniem, wytwarzaniem i integracją oraz
    wdrażaniem systemów informatycznych, a także: przetwarzaniem
    danych, doradztwem w zakresie IT, szkoleniami oraz audytem
    informatycznym.

    Zapewniają klientom i użytkownikom pełną asystę techniczną:
    wdrożenia, szkolenia i kompleksową obsługę HelpDesk .

    *****
    ***** Analityk/Specjalista ds. szacowania złożoności oprogramowania
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * wykonywanie bieżących poleceń przełożonych,
    * składanie sprawozdań o stanie realizacji zadań - przełożonemu,
    * realizacja zadań wynikających z dokumentacji dotyczącej systemu
    zarządzania jakością,
    * wspomaganie innych komórek firmy (za wiedzą przełożonego),
    * kreowanie pozytywnego obrazu firmy w kontaktach służbowych i
    prywatnych,
    * dbanie o prawidłowy i rzetelny przepływ informacji w organizacji,
    powierzone mienie firmy

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 3-letnie doświadczenie w roli Specjalisty ds. szacowania
    złożoności oprogramowania systemów informatycznych
    * 3-letnie doświadczenie projektowe w roli analityka systemu IT
    * Znajomość metodyki Punktów Funkcyjnych IFPUG ('Function Point
    Counting Practices Manual")
    * Umiejętność wyznaczania Współczynnika VAF (Value Adjustment
    Factor)
    * Znajomość rozszerzenia NESMA do metodyki IFPUG (Netherlands
    Software Metrics Association)
    * Doświadczenia w szacowaniu złożoności oprogramowania metodyką
    IFPUG z rozszerzeniem NESMA oraz w szacowaniu eksperckim
    * Praktyczna wiedza z zakresu analizy danych, modelowania baz danych
    oraz modelowania procesów biznesowych
    * Doświadczenie w pracy z Enterprise Architect
    * Gotowość do wyjazdów służbowych 1-2 dniowych
    * Wiedza z zakresu inżynierii oprogramowania, procesu wytwórczego

    ***** Proponujemy:

    * Prywatną opiekę medyczną
    * Ubezpieczenie grupowe
    * Dofinansowanie do posiłków
    * Dodatek wakacyjny - uzależniony od poziomu wynagrodzenia i tylko na
    UoP
    * Karta Benefit Sport/Multisport/Ok System
    * Zwrot kosztów dojazdu - w ramach delegacji do klientów
    * Pomoc w relokacji
    * System rekomendacyjny

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>