PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy na słupach oświetleniowych

  • 1. Data: 2003-02-27 15:21:20
    Temat: Oferta pracy na słupach oświetleniowych
    Od: Remigiusz Krop <r...@w...pl>

    Hej mam pytanie.

    Co sądzicie o takich ogłoszeniach pracy na słupach oświetleniowych,
    drzewach?

    Ostatnio idąc ulicą widzę fantastyczne ogłoszenie o pracy o treści:
    Przyjmę 10 osób do pracy. Wykształcenie minimum średnie. Numer telefonu
    (i tutaj numer telefonu komórkowego)

    Zafascynowany takim ogłoszeniem zdzownię, a tam pani miłym głosem
    przedstawia firmę z pewnej miejscowości na śląsku (a ja mieszkam na
    pomorzu) i potwierdza tę ofertę. Oderta dotyczy pracy ankietera w teh
    firmie. Pyta się mnie o wykształcenie i proponuje mi 1100 zł netto (u
    nas przy tak dużym bezrobociu jest to oferta bardzo atrakcyjna) i umawia
    się ze mną na następny dzień na rozmowę kwalifikacyjną. W między czasie
    sprawdziłem adres tej firmy na śląsku i o dziwo ani w internecie, ani w
    książkach telefonicznych, anie w Panoramie Firm nie widać takiej firmy.
    Po dłuższym sprawdzaniu, dowiedziałem się, że w budynku tej firmy
    znajduje się filia Biblioteki Miejskiej i postanowiłem tam zadzwonić.
    Miła pani bibliotekarka poinformowała mnie, że rzeczywiście taka firma
    istnieje w budynku i że właściciel podał jej numer telefonu (który
    oczywiści mi udostępniła), ale zaznaczyła że nigdy pod ten numer nie
    dzwoniła. Niby wszystko OK, ale więcej szczegółów dowiem się jutro.
    Jednak mam pewne obawy co do działalności tej firmy.

    I dlatego drodzy grupowicze, jeżeli ktoś miał podobne doświedczenia z
    takimi ogłoszeniami i ewentualne uwagi co do uczciwości takich ogłoszeń
    oraz w ogóle uwagi na taki temat to zapraszam do dyskusji i do
    poradzenia mi z moim problemem. Ewentualnie gdzie można uzyskać więcej
    informacji o firmach (czy są uczciwe czy nie). Przy okazji chciałem
    zaznaczyć, że ani w Urzędzie Pracy, ani w gazetach nie było ogłoszeń tej
    firmy.

    Rem@s

  • 2. Data: 2003-02-27 20:33:33
    Temat: Re: Oferta pracy na słupach oświetleniowych
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    Nie stety, ale moge sie zalozyc ze to akwizycja. Pani powie ze oni zbieraja
    informacje o nowych produktach, ktore beda dopiero wprowadzac na rynek, a Ty
    masz chodzic i pytac ludzi co sadza o tym produkcie tzn. wyglada to tak.
    potencjalny_klient_frajer=[PK] ankieter_akwizytor=[AA]
    [AA]: Dzien dobry co pani sadzi o cenie 50 zl za ten zegar
    [PK]: Za duzo
    [AA]: Dziekuje za opinie. Dowidzenia
    [PK]: Dowidzenia
    [AA]: AAAAA jeszcze zapomnialem za udzial w naszej sadzie otrzymuje Pani
    mozliwosc zakupu tego zegara za 25 zl
    [PK]: Nie
    [AA]: Ale drugi do tego gratiss, tylko trzeba go dac komus innemu bo to w
    ramach promocji
    [PK] : Nie, nie, nie
    [AA]: Ale tak w sekrecie to sprzedam Panu jeden za 12,5 zl ,tylko prosze
    nikomu nie mowic

    Serwisant81