PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odprawa

  • 1. Data: 2003-08-22 11:56:58
    Temat: Odprawa
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Likwiduja moje stanowisko pracy.Dostaje wypowiedzenie ze stanowiska
    dotychczas zajmowanego i przejscie na całkiem inne stanowisko z mniejsza
    stawka godzinowa.Czy jezeli nie przyjme proponowanego nowego stanowiska to
    przysluguje mi odprawa.

  • 2. Data: 2003-08-22 14:00:30
    Temat: Re: Odprawa
    Od: "" <e...@p...onet.pl>

    > Do połowy czasu wypowiedzenia powinnieneś dostarczyć pracodawcy oświadczenie,
    że nie zgadzasz się z nową propozycją. Jest to związane ze zwolnieniem Ciebie
    po przysługującym Ci okresie wypowiedzenia. Zwalnia Ciebie pracodawca. To czy
    będziesz pracował, czy załatwisz z szefem wypowiedzenie bez świadczenia pracy
    zależy tylko od ciebie. Odprawa Ci przysługuje wtedy kiedy jest to Twoja jedyna
    praca i gdy jesteś zwalniany w ramach zwolnienia grupowego (co do tego drugiego
    nie jestem pewna- najlepiej zadzwoń do Państwowej Inspekcji Pracy w Twoim
    mieście). Powodzenia

  • 3. Data: 2003-08-22 14:30:09
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    To czy
    > będziesz pracował, czy załatwisz z szefem wypowiedzenie bez świadczenia
    pracy
    > zależy tylko od ciebie.

    Co to znaczy dokładniej?

    Odprawa Ci przysługuje wtedy kiedy jest to Twoja jedyna
    > praca i gdy jesteś zwalniany w ramach zwolnienia grupowego

    To jest moja jedyna praca, a radca prawny powiedzial mi ze zadna odprawa mi
    nie przysluguje

  • 4. Data: 2003-08-24 11:07:49
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > stawka godzinowa.Czy jezeli nie przyjme proponowanego nowego stanowiska to

    Jeżeli nie przyjmiesz wypowiedzenia to zostanie z Tobą rozwiązana umowa o pracę
    i odprawa Ci nie przysługuje ponieważ zaproponowano nowe warunki pracy i
    płacy.Jeżeli przed upływem połowy okresu wypowiedzenia nie złożysz oświadczenia
    o odmowie przyjęcia zaproponowanych warunków uważa się że je przyjołeś.Reguluje
    to art 42 kp. Zastanów się dobrze, decyzja należy do Ciebie. Pozdrawiam.