PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o Altkom › Odp: Pytanie o Altkom
    From: "exit" <no spam_joshua@futuro.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Pytanie o Altkom
    Date: Tue, 13 Aug 2002 09:35:59 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@pi254.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik miramark <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj3je2$2g6g$...@n...ipartners.pl...
    | Witam,
    | Od jakiegos czasu mam zamiar zaczac sie starac o prace w firmie Altkom
    jako
    | trener DB2. Nie wiem co to za firma (6 lat bylem za granica). Czy ktos
    moze
    | mi powiedziec czy warto sie tam zatrudnic?

    Polityka kadrowa jest zagdaka mysle,ze dzial HR robi co moze lub co umie aby
    pozyskac ludzi do pracy.....pensje na umowie o prace sa na poziomie
    1000-1500 brutto reszta na umowe o dzielo z ktorej pieniadze sa wyplacane
    czasem z 2-3 miesiecznym opoznieniem.
    Atmosfera bardzo nieciekawa ,totalna inwigilacja korespondencji oraz
    telefonow,brak przerwy na papierosa(jak palisz to jak chcesz tam pracowac
    lepiej rzuc).

    Rekrutacja na zasadzie wszelakich testow psychologicznych,scenek i tym
    podobnego chlamu.(ok 4-5 h) jako pierwszy etap.Reszta to rozmowy i takie tam
    pierdoly.HR jest cienki jak barszcz i przewaznie nie wie o czym mowi.

    pozdrawiam
    Exit