PracaGrupypl.praca.dyskusjegrafik godzin pracy › Odp: Odp: grafik godzin pracy
    From: "michał t" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Odp: grafik godzin pracy
    Date: Tue, 8 Apr 2003 22:38:17 +0200

    > Z postu wnosze wiec, ze:
    > - ma umowe okreslajaca czas pracy a nie akord (ilosc dowozow);
    > - grafik jest robiony na okreslony okres przed tym okresem;
    >
    > I forma umowy nie ma nic do rzeczy jezeli chodzi o "dotrzymywanie umow"
    > - i tu i tu okreslony jest czas pracy i za to sie placi.
    >
    > Flyer

    Jeżeli dostawałbym konkretną stawkę w miesiącu(niezależnie od tego czy mi
    każą czekać na pracę czy pracować) to czy sądzisz ,że w ogóle wystartowałbym
    z takim postem? :-)
    Dostawałem pieniążki za godzinę pracy +za dostawę...
    Może źle skonstrowałem poprzedni mój tekst:
    chodzi o to że mamy grafik godzin pracy:
    człowiek ustala sobie do niego całą resztę swojego "życia" , a okazuje się
    potem że to tylko podane godziny, o których możesz wpaść zapytac się czy
    jesteś potrzebny....siedzisz jak idiota w korytarzyku i nie możesz nigdzie
    iść bo może będziesz za chwilę potrzebny(i nie płacą za to siedzenie!)...

    Dzięki za zainteresowanie sprawą, ale doszedłem do wniosku że chyba nie
    warto drążyć tematu(no chyba że ktoś ma superreceptę:-) ) ,

    pozdrowionka