PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odejście z pracy

  • 1. Data: 2007-05-17 10:04:27
    Temat: Odejście z pracy
    Od: "dotea" <d...@v...pl>

    Witam
    Czy stosuje się coś takiego jak imprezy pożegnalne na odejście z firmy? A
    jeśli tak to kto to organizuje - współpracownicy czy osoba, która odchodzi?

    Pozdr
    Dotea

  • 2. Data: 2007-05-17 11:23:53
    Temat: Re: Odejście z pracy
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 17 May 2007 12:04:27 +0200, dotea napisał(a):

    > Witam
    > Czy stosuje się coś takiego jak imprezy pożegnalne na odejście z firmy? A
    > jeśli tak to kto to organizuje - współpracownicy czy osoba, która odchodzi?

    To podpucha?

    Obowiązek organizowania "pożegnalki" opłaca odchodząca ;)
    Ponadto każdemu "zostającemu pracownikowi" musi zrobić trzy porządne,
    25-minutowe laski :D

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 3. Data: 2007-05-17 16:00:46
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    "dotea" wrote in message

    > Witam
    > Czy stosuje się coś takiego jak imprezy pożegnalne na odejście z
    > firmy?

    Zależy jaka firma, jakie zwyczaje,

    > jeśli tak to kto to organizuje - współpracownicy czy osoba, która
    > odchodzi?

    U mnie w pracy (konkretnie w zespole), zwyczaj jest następujący,
    osoba która obchodzi urodziny, imieniny, bierze ślub,
    przechodzi do innego działu itp, kupuje różnorakie słodkości
    następnie wysyła maila do wszystkich z info jaką uroczystość
    świętuje i zaprasza na słodkości :D. Zespół je słodycze dopytuje się
    (albo i nie) o różne szczegóły (luźna rozmowa). Oprócz tego w ciągu
    dnia przeważnie jedna z osób wysyła maila do reszty ludzi
    (oprócz osoby świętującej) o zrzutce na prezent, mniej więcej około
    pory obiadowej osoby które najlepiej znają świętującego/cą idą
    do sklepu po drobny upominek. Na koniec dnia zbieramy się
    wszyscy i oficjalnie dajemy prezent i składamy życzenia.
    Ba nawet mamy specjalny kalendarz w którym każdy wpisuje
    kiedy obchodzi urodziny.

    Oczywiście przymusu nie ma. Kto nie chce to nie obchodzi żadnych
    okazji.

    Przy odejściu z pracy ludzie się różnie zachowują, jeden zrobi
    poczęstunek
    inny napisze suchego pożegnalnego maila a jeszcze inny odejdzie bez
    słowa.

    --
    Pzdr
    CS