PracaGrupypl.praca.dyskusje › Numer DUNS?

  • 11. Data: 2014-05-31 01:29:56
    Temat: Re: Numer DUNS?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-30 16:39, Kviat pisze:

    > A ta informacja to skąd?
    > Chyba nigdy DG na oczy nie widziałeś.
    > W deklaracji VAT-7 _nadal_ podajesz NIP. W PIT-36 na koniec roku _nadal_
    > podajesz NIP.

    No widzisz, prowadziłem DG jeszcze przed tymi zmianami. A Ty wymagasz,
    aby takie niuanse znał przedsiębiorca z Trynidada i Tobago i chcąc
    wyszukać Jasia Kowalskiego doskonale wiedział który z numerów ma podać ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2014-05-31 13:14:03
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-05-31 01:29, Liwiusz pisze:

    > No widzisz, prowadziłem DG jeszcze przed tymi zmianami. A Ty wymagasz,
    > aby takie niuanse znał przedsiębiorca z Trynidada i Tobago i chcąc
    > wyszukać Jasia Kowalskiego doskonale wiedział który z numerów ma podać ;)

    Nie, tego nie wymagam. Pomyliłeś mnie z kimś.
    Wymagam, abyś nie podawał informacji nieprawdziwych i nie wprowadzał
    ludzi w błąd.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2014-05-31 14:50:45
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-05-31 13:14, Kviat pisze:

    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Dlaczego psujesz statystykę swoimi wypowiedziami?

    90% wypowiedzi jest autorstwa kolegi mającego aspiracje do tego aby się
    nazywać tusk, gdyby nie Ty, Liwiusz i jeszcze ktoś tam to byłaby to jego
    prywatna grupa.

    P.S. Naprawdę chodzi mi o to, że jak tusk będzie olewany to może
    przeniesie się gdzie indziej

  • 14. Data: 2014-05-31 17:41:59
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-05-31 14:50, ktos pisze:

> [...]
    > prywatna grupa.
    >
    > P.S. Naprawdę chodzi mi o to, że jak tusk będzie olewany to może

    zapewne

  • 15. Data: 2014-05-31 18:12:53
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 30 maja 2014 10:58:42 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Globalny numer telefoniczny istnieje - kod kraju, kod kierunku, sam numer.

    Kod kraju jest tylko globalny. Reszta numerów jest już zarządzana wewnętrznie przez
    poszczególne kraje i niektóre z nich (np. Niemcy) mają krajowe numery kierunkowe a
    inne (np. Polska) takich numerów nie mają.

  • 16. Data: 2014-06-01 12:30:59
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    ps.com...
> [...]

    >wewnętrznie przez poszczególne kraje i niektóre z nich (np. Niemcy) >mają
    >krajowe numery kierunkowe a inne (np. Polska) takich numerów nie mają.

    Podobnie jak sposób wybierania numeru międzynarodowego jest różny w
    poszczególnych krajach, ale Liwiusz tego nie pojmuje.
    Jak na razie jedynym światowym standardem jest adres strony www, ale już
    się to psuje jakimiś narodowymi domenami itp guanem...