PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowelizacja

  • 11. Data: 2005-09-15 16:54:51
    Temat: Re: Nowelizacja
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 15:47:39, gromax napisał:

    > prześledź wątek dotyczący pseudo-reformy ortografii[...]

    Czytałem kilka pierwszych postów na bieżąco, ale gdy wątek się rozrósł
    "trochę" bardziej - dałem za wygraną.

    > i będziesz wiedział że ona tak celowo chce wszystkich wyprowadzić z równowagi

    Domyślałem się, że to celowe z Jej strony - IMO w niektórych wyrazach nawet
    dyslektycy rzadko popełniają błędy ;).
    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-09-15 16:55:48
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 16:56:11, Wojciech Bańcer napisał:

    > Z mojej strony, to jeszcze trochę i zacznę wycinać wątki
    > z 'References:' zawierającym '@newsgate.onet.pl'...

    Również się nad tym zastanawiałem. Może już niedługo.
    --
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-09-15 16:58:22
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 16:59:38, mhl999 napisał:

    > jak tak dalej pojdzie to naprawde bede musial wyskoczyc z 3.pietra
    > tylko ostatnio padalo i trwanik za bardzo moze amortyzowac upadek :-D

    A niech mnie... co tak wszystkim to trzecie piętro w głowie* ?

    * pytanie retoryczne, po wczorajszym szoku, kiedy to mój sąsiad
    wyskoczył z trzeciego piętra :|.
    --
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-09-15 17:19:03
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał(a):

    > A niech mnie... co tak wszystkim to trzecie piętro w głowie* ?

    dobra pojde do sasiadki to skocze z drugiego :D albo z dachu ;-)

  • 15. Data: 2005-09-15 17:23:28
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    mhl999 napisał(a):

    > dobra pojde do sasiadki to skocze z drugiego :D albo z dachu ;-)

    Ja się zazwyczaj rzucam z dywanu na podłogę. Całkiem znośnie. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2005-09-15 17:38:27
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 18:19:03, mhl999 napisał:

    > dobra pojde do sasiadki to skocze z drugiego :D albo z dachu ;-)

    Tak lepiej :)
    --
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-09-15 19:29:53
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej notacji ortograficznej)

    > Stokrotko....dołącz polski słownik ortograficzny,
    To nie był błąd.
    To tekst, w nowej notacji ortograficznej.
    NIe doczytałeś się?
    BYło wyraźnie napisane w pierszej linii,
    I ten tekst też jest pisany zgodnie z nowymi zasadami.

    stokrotka

  • 18. Data: 2005-09-15 20:06:27
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 07:33:51 +0200, Waldemar "Jakec" Bulkowski
    napisał(a):

    > Ps. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to niedługo mogę wrzucić opis
    > najważniejszych zmian w tej ustawie.

    Oczywiscie - jesli masz mozliwosc, to wrzucaj - najlepiej jako osobny post.

    pzdr
    Krzysztof

  • 19. Data: 2005-09-15 22:01:54
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > I ten tekst też jest pisany zgodnie z nowymi zasadami.
    nie wprowadzaj ludzi w błąd. to nie są NOWE zasady, tylko zasady które TY
    chcesz wprowadzić w życie.
    a to jakby nie patrzeć subtelna różnica.
    tych zasad w języku polskim brak

    > stokrotka
    gro

  • 20. Data: 2005-09-15 22:36:38
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2005 00:01:54 +0200, gromax napisał(a):

    > gro

    zdogrodka

    krzysztof :)