PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaMikołów => Senior PHP Developer <= › Mikołów => Senior PHP Developer <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Mikołów => Senior PHP Developer <=
    Date: Wed, 15 Sep 2021 08:30:04 -0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, który stworzył innowacyjną platformę SaaS
    dedykowaną dla branży e-commerce, obejmującą obszary
    realizacji, transportu czy magazynowania zarówno dla handlu
    elektronicznego jak i detalicznego, zapewniając pełną kontrolę
    logistyczną. Są organizacją zorientowaną na produkty, a ich
    wewnętrzne zespoły inżynieryjne koncentrują się na tworzeniu
    systemów zdolnych do sprostania temu wymagającemu obszarowi. W
    związku z ciągłym rozwojem naszego Klienta poszukujemy osoby
    która dołączy do zespołu.

    *****
    ***** Senior PHP Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Budowanie i poszerzanie dostępnych usług platformy
    * Projektowanie, rozwijanie i utrzymywanie solidnej platformy API
    * Możliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętności jak i
    wnoszenia nowych idei i przyczyniania się do dalszego rozwoju
    platformy
    * Praca nad dynamicznym, rozwojowym produktem (rozwój: ~ 80%,
    utrzymanie: ~ 20%)

    ***** Nasze wymagania:

    * 5 lat doświadczenia w PHP
    * Doświadczenie w implementacji mikroserwisów opartych o REST i
    systemy kolejkowe
    * Znajomość protokołu HTTP
    * Dogłębna znajomość PHP i zrozumienie współczesnych
    paradygmatów oprogramowania
    * Doświadczenie w pracy z git
    * Znajomość baz danych MongoDB lub MySQL
    * Język angielski na poziomie min. B2 (zarówno w mowie jak i w
    piśmie)

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość RabbitMQ lub innego systemu kolejkowego
    * Doświadczenie z Javascript (znajomość TypeScript będzie dużym
    plusem)
    * Znajomość Domain Driven Design
    * Znajomość CQRS
    * Znajomość command line
    * Doświadczenie z bazami danych nosql, np. MongoDB
    * Doświadczenie z architekturą mikroserwisów

    ***** Proponujemy:

    * Elastyczne formy współpracy: B2B lub umowa o pracę
    * Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwe do
    negocjacji
    * Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu
    * Silnie zmotywowany, rosnący zespół
    * Możliwość współpracy z kierownictwem wyższego szczebla
    * Praca w ambitnym środowisku z silnym naciskiem na rozwój osobisty
    i otwartą komunikację
    * Regularne wyjścia i eventy
    * Warszawa: Biuro o powierzchni 250-300 m2, bez typowego "openspace"
    (są większe i mniejsze pomieszczenia)
    * Mikołów: Biuro o powierzchni ok 79m2 (z możliwością
    powiększenia) bez typowego "openspace"
    * Duże biurko z regulacją wysokości
    * Laptop i 2 monitory
    * Elastyczne godziny pracy (start 7:30-10:00)
    * Pokój do relaksu

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2109