PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam podpisać? › Mam podpisać?
    From: "Mumin*" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Mam podpisać?
    Date: Tue, 5 Oct 2004 20:41:26 +0200

    Pracuję sobie w firmie, w dziale IT jako programista i dostałem nietypowe
    zadanie do zrealizowania. Otóż mam być przewodniczącym dwóch grup
    przeprowadzających inwentaryzacje środków trwałych itp. na jakiś tam
    kominach i innych ciepłowniach, czyli miejscach których w życiu nie
    widziałem i nie związanych z wykonywaną przeze mnie pracą, ba... nawet tam
    RJ45 nie dochodzi. Cóż, szef ma prawo wydawać mi polecenia a ja mam
    obowiązek je wykonywać, ale... gdy mi podstawią pod nos odpowiedzialność
    materialną to mogę się wymigać i zasłonić jakimiś przepisami? Nie bardzo
    chcę odpowiadać, za rzeczy które nie wiem, czy powinny tam być, czy nie,
    zresztą... pewnie nawet nie będę potrafił nazwać tamtych przedmiotów ;)

    --
    Pozdrawiam, Mumin
    -