PracaGrupypl.praca.dyskusje › Magister Geografii - Meterolog

  • 1. Data: 2002-06-19 13:30:19
    Temat: Magister Geografii - Meterolog
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witajcie Szukam pracy w Warszawie - może ktos cos ........

    Dane personalne Data urodzenia: 15.02.1975 r.

    Stan cywilny: panna.

    Wykształcenie 1998-2000 r.
    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Przyrodniczych (studia magisterskie, praca
    pt. &#8222;Zróżnicowanie bilansu promieniowania w wybranych typach zabudowy miejskiej

    Wrocławia&#8221;.)
    kierunek: Geografia
    tytuł: mgr geografii fizycznej.
    1995-1998 r.
    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Przyrodniczych (studia licencjackie)
    kierunek: Geografia
    tytuł: licencjat geografii fizycznej.
    1990-1994 r.
    III Liceum Ogólnokształcące w Ostrowie Wielkopolskim
    kierunek: matematyczno-fizyczny.

    Przebieg pracy zawodowej 01.03.2001 r. &#8211; do chwili obecnej
    AM Art-Media Agencja PR w Warszawie (umowa o pracę),
    zakres obowiązków: koordynacja pracy biurowej osób zajmujących się public
    relations, samodzielne realizowanie przedsięwzięć PR.
    1998 do 1999 r.
    Szkoła Podstawowa w Długołęce koło Wrocławia, (praca etatowa) nauczycielka
    geografii w klasach 5-8.

    Kursy i szkolenia 2001/2002 r.
    Polski Instytut Wspierania Mediów &#8211; warsztaty z zakresu autoprezentacji i
    public relations.
    1999 r.
    METGRAF &#8211; szkolenie komputerowe: Power Point, Excel, Outlook Express.
    1999 r.
    Centrum umiejętności we Wrocławiu &#8211; kurs z zakresu podstaw marketingu i
    komunikacji międzyludzkiej oraz negocjacji.

    Języki obce Angielski: w mowie - podstawy, w
    piśmie &#8211; podstawy
    Niemiecki: w mowie &#8211; podstawy, w
    piśmie - podstawy

    Umiejętności Obsługa komputera i podstawowych programów,
    znajomość Internetu.

  • 2. Data: 2002-06-20 13:44:52
    Temat: Re: Magister Geografii - Meterolog
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mój kuzyn ukończył geografię na Uniwersytecie Poznańskim, geologię. Aktualnie
    sprzedaje meble w Warszawie.

  • 3. Data: 2002-06-20 14:03:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Witajcie Szukam pracy w Warszawie - może ktos cos ........

    NTG

    Pizza Hut szuka ludzi

    Pozdrawiam
    Krzysztof