PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Business Development Manager <=

  • 1. Data: 2023-04-28 13:00:02
    Temat: Łódź => Business Development Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Klient jest prężnie rozwijającym się startupem - producentem
    zajmującym się szeroką gamą produktów do ochrony powierzchni.
    Firma podąża za aktualnymi potrzebami rynku i dysponuje
    zespołem wykwalifikowanych ekspertów z dziedziny
    chemii,nanotechnologii i biotechnologii. Firma posiada
    doświadczenie w realizacji projektów unijnych, przetargów i nie
    tylko.

    *****
    ***** Business Development Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Organizacja procesu sprzedaży innowacyjnych środków biobójczych
    oraz zabezpieczających powierzchnię.
    * Nawiązywanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
    * Zdobywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z placówkami Służby
    Zdrowia.
    * Doradztwo produktowe oraz wsparcie merytoryczne klientów.
    * Reprezentowanie firmy na terenie Polski i Europy.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w sprzedaży.
    * Posługuje się językiem angielskim na poziomie B2/C1.
    * Wyróżnianie się rozwiniętymi kompetencjami interpersonalnymi
    oraz umiejętnością planowania pracy własnej.
    * Dobra znajomość rynku produktów do dezynfekcji, biobójczych oraz
    impregnatów.
    * Prawo jazdy kategorii B.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w nowoczesnym kanale sprzedaży.
    * Wykształcenie wyższe chemiczne, biochemiczne lub pokrewne.
    * Doświadczenie w branży chemicznej, budowlanej.

    ***** Proponujemy:

    * Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakcie
    B2B.
    * Wynagrodzenie zasadnicze przy Umowie o pracę: 7 000 - 9 000 zł
    netto (9 784 - 12 718 zł brutto) oraz premie sprzedażowe.
    * Wynagrodzenie przy kontrakcie B2B: 10 000 - 12 000 netto + vat i
    premie sprzedażowe.
    * Pracę na samodzielnym stanowisku z perspektywą długoterminowej
    współpracy.
    * Możliwość pracy zdalnej.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>