PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 i ZUS

  • 1. Data: 2003-12-01 03:03:09
    Temat: L4 i ZUS
    Od: "MCLos" <m...@s...pl>

    witam,
    jestem po operacji i mam zwolninie lekarskie od poczatow listopada do konca
    roku. kiedy moge sie spodziewac przelewu z ZUS? jeszcze nic nie dostalem,
    czy musze cos zrobic dodatkowo oprócz przekazania zwolnienia pracodawcy?
    dzieki,
    MCLos

  • 2. Data: 2003-12-08 19:01:22
    Temat: Re: L4 i ZUS
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czy musze cos zrobic dodatkowo oprócz przekazania zwolnienia pracodawcy?

    Nic nie robisz wszystko załatwia pracodawca. A może on się opóżnia. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-12-18 22:36:29
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Jesteś zatrudniony na etacie???