PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kruk Inkaso Wrocław Windykator tel.

  • 1. Data: 2003-06-11 16:12:14
    Temat: Kruk Inkaso Wrocław Windykator tel.
    Od: "Radziu" <r...@g...pl>

    Witam !

    Czy był ktoś może windykatorem telefonicznym w tej firmie, jaka jest
    atmosfera pracy ?
    jakie sa zarobki i jakich pytan mozna sie spodziewac na rozmowie
    kwalifikacyjnej z gory dzieki !!

    Radek

  • 2. Data: 2003-06-12 06:16:47
    Temat: Re: Kruk Inkaso Wrocław Windykator tel.
    Od: Krzysztof Zaremba <z...@...pl>

    Użytkownik Radziu napisał:
> [...]
    > atmosfera pracy ?
    > jakie sa zarobki i jakich pytan mozna sie spodziewac na rozmowie

    Hej

    Mój koleś tam sie przyjął jakieś kilka miesięcy temu.
    Z tego co mi mówił to zarobki oscylują w granicy 1 tyś zł.
    Praca jest żmudna i najczęściej jest nienormowany czas pracy.
    On pracuje też w soboty i niedziele.

    --
    K.Z.