PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Python Developer (Regular) <=

  • 1. Data: 2020-11-21 14:30:03
    Temat: Kraków => Python Developer (Regular) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient zapewnia graczom z całego świata roz(g)rywkę na
    najwyższym poziomie. Zespół tworzą ludzie, przed którymi
    świat gier nie ma żadnych tajemnic. Ta firma nie jest wielką
    korporacją - to firma rodzinna, której stali się częścią.

    Rynek gier mobilnych dynamicznie się zmienia, dlatego zawsze starają
    się być o krok dalej, by sprostać potrzebom graczy. Poszukują
    specjalistów, którzy pomogą im w osiągnięciu tego celu i
    podejmą wyzwanie!

    Chcesz tworzyć najnowsze rozwiązania backendowe na potrzeby gier
    mobilnych? Chcesz budować rozwiązania bazujące na takich
    technologiach jak Python3, Flask, Docker z wykorzystaniem
    infrastruktury w chmurze AWS? To stanowisko czeka na Ciebie.

    *****
    ***** Python Developer (Regular)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Rozwój, optymalizacja i utrzymywanie platformy systemów
    backendowych opartych o mikroserwisy
    * Tworzenie i rozwój narzędzi monitorujących tworzone systemy
    * Bezpośrednia współpraca z zespołami tworzącymi gry i
    wspomaganie ich pracy

    ***** Nasze super wymagania:

    * 2+ doświadczenia na stanowisku programisty
    * Pasja do tworzenia oprogramowania o najwyższej jakości
    * Dobra znajomość Pythona (Flask)
    * Znajomość JavaScript i C++
    * Znajomość technik i narzędzi:
    ** Unit testing
    ** Continuous Integration
    ** GIT
    * Znajomość SQL i umiejętność projektowania relacyjnych baz
    danych
    * Doświadczenie w projektowaniu i implementacji serwisów RESTowych
    * Dobre umiejętności komunikacyjne i chęć do pomocy ludziom
    wokół
    * Chęć do nauki nowych technologii i ciągłego doskonalenia się

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Doświadczenie w pracy z Amazon Web Services lub podobną usługą
    hostingową
    * Doświadczenie w pracy z bazami typu NoSQL (np. Redis)
    * Doświadczenie w pracy nad aplikacjami webowymi
    * Znajomość systemu Linux na poziomie wystarczającym do wykonywania
    podstawowych prac administracyjnych

    ***** Oferujemy:

    * Umowę dopasowujemy do Ciebie - wybierasz pomiędzy umową o pracę
    a B2B
    * Pracę w branży gier - brak dress codu, fajni ludzie, przyjazna
    atmosfera
    * Organizujemy wyjazdy na konferencje branżowe oraz szkolenia
    * Regularnie spotkamy się na imprezach integracyjnych, zarówno
    zespołowych jak i ogólnofirmowych
    * Pakiet benefitów socjalnych w postaci:
    ** karty sportowej
    ** opieki medycznej
    ** lekcji językowych
    ** kawy, owoców i popcornu w firmowej kuchni
    * Wspieramy bycie fit! Dopłacamy Ci za przyjazd rowerem do pracy
    * Możesz pracować zdalnie do 2 dni w tygodniu, w porozumieniu z
    przełożonym i z osobami, z którymi bezpośrednio
    współpracujesz
    * Praca w siedzibie firmy w Krakowie, w nowoczesnym biurowcu z tarasem
    widokowym na dachu i świetną kuchnią na parterze

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2011
    => => =>