PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik budowy ile powinien zarabiać.

  • 1. Data: 2007-12-16 16:15:34
    Temat: Kierownik budowy ile powinien zarabiać.
    Od: marcink <m...@g...pl>

    Jestem kierownikiem budowy ze stażem 10lat obecnie zarabiam 2600zł
    brutto + 800 delegacja (premia roczna na święta 600zł brutto).
    Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
    Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.
    Woj kuj - pom. duża firma w branży.
    Pozdrawiam.
    Marcin

  • 2. Data: 2007-12-16 16:44:07
    Temat: Re: Kierownik budowy ile powinien zarabiać.
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    marcink pisze:

    > Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.

    To tylko ty wiesz czy zarabiasz za mało. Nikt ci nie powie czy
    powinieneś się potargować. Sam to musisz wiedzieć.

  • 3. Data: 2007-12-16 17:31:11
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
    > Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.

    hm... kierownicy budowy w innych rejonach zarabiają tak 2x tyle

  • 4. Data: 2007-12-16 23:25:56
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 17:15:34 +0100, marcink napisał(a):

> [...]
    > Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
    > Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.

    pytanie: gdzie?
    W TV klepie info ze kierownikow budowy po prostu nie ma. Mozna im wierzyc
    jak z pogoda - sprawdza sie tylko w wawie, reszta ich nie obchodzi.

  • 5. Data: 2007-12-17 11:27:03
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    marcink <m...@g...pl> wrote in news:fk3ipr$o0s$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
    > Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.

    UUU SLABO
    W POMORSKIEM OK 10 000 BRUTTO ALE BRANZA OGOLNOBUDOWLANA
    OBIEKTY OD 10 000 000 W GORE

    PZDR

  • 6. Data: 2007-12-18 17:18:41
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 17:15:34 +0100, marcink <m...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Jestem kierownikiem budowy ze stażem 10lat obecnie zarabiam 2600zł
    >brutto + 800 delegacja (premia roczna na święta 600zł brutto).
    >Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.

    A jak ci napiszemy, że absolutnie nie powinieneś to co - do końca życia nie
    będziesz próbować wynegocjować wyższego wynagrodzenia? Może czas wreszcie na
    samodzielne wnioski i decyzje?

    Nie istnieje coś takiego jak "osobnik X w zawodzie Y powinien zarabiać Z".

  • 7. Data: 2007-12-28 15:14:37
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:
> [...]
    > samodzielne wnioski i decyzje?
    >
    > Nie istnieje coś takiego jak "osobnik X w zawodzie Y powinien zarabiać Z".

    Samo pytanie może było zadane źle, ale wystarczyło się domyśleć/wyczytac
    między wierszami, że nie potrzebuje twojej rady w kwestii czy powinien
    się targować, tylko jakie są w tej chwili stawki na rynku i czy w
    stosunku do rynku jest do tyłu czy do przodu.

    Może nie oceniajmy inteligencji innych wg własnej.

    pozdr

  • 8. Data: 2007-12-28 15:50:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 16:14:37 +0100, o`rety <o`rety@pl.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >się targować, tylko jakie są w tej chwili stawki na rynku i czy w
    >stosunku do rynku jest do tyłu czy do przodu.

    Z grupy dyskusyjnej dostanie może kilka odpowiedzi, które nijak się mają do
    obrazu rynku. Jak chce mieć obraz rynku, to niech sobie zamówi raport płacowy ze
    swojej branży.