PracaGrupypl.praca.dyskusje › KPMG - praktyki

  • 1. Data: 2002-11-27 17:08:34
    Temat: KPMG - praktyki
    Od: "myst" <m...@f...onet.pl>

    hej
    juz pisalem wczesniej, ale byl maly odzew.
    mianowicie bylem na pierwszej rozmowie trzy tygodnie temu, powiedziano mi ze
    bedzie jeszcze jedna tym arzem z partnerem firmy. mieli sie ze mna
    skontaktowac w ciagu 2 tygodni, a jutro mija rowno trzeci tydzien.
    nie wiem co robic czy dzwonic do nich czy tez dalej czekac
    macie jakies doswiadczenia z ta firma???
    pozdrowienia

    bart

  • 2. Data: 2002-11-27 17:37:05
    Temat: Re: KPMG - praktyki
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    ja zaczalem praktyke 15 listopada
    wraz ze mna 11 innych osob

    ale z tego co slyzalem na styczen i luty maja przyjac jeszcze wiecej ludzi
    wiec moze zadzwonia

  • 3. Data: 2002-11-29 12:53:49
    Od: "lala" <m...@t...pl>

    HEY!
    Pracowalam na stale w KPMG i niestety wspomnienia nie sa najlepsze.
    Nie wiem do jakiego dzialu trafisz, ale u mnie ludzie i atmosfera byly
    ciezkie do zniesienia,
    ale moze na praktykach bedze ciekawiej.

    powodzenia,