PracaGrupypl.praca.dyskusjeKP art 55 › KP art 55
  • Data: 2005-05-18 13:22:10
    Temat: KP art 55
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Poniewaz pracodawca robi na zlosc i niema ochoty podpisac za porozumieniem
    stron
    (mam umowe na stale okres wypowiedzniea 3 miesiace)
    Chcialem napisac wypowiedzeni z art 55 w zwiazku z 943 mobing
    (zastarszanie ponizanie nieudzielnie zaleglego urlopu wszystko co tylko
    mozliwe w zasadzie nawet rostroj nerwowy ale pewnie na to trzeba miec
    zaswiadczenie od lekarza)
    i teraz dowiedzilem sie ze pracodawca moze sie sadzic o odszkodowanie
    Czy ktos moze mnie osiwiecic na ten temat
    Rozmawialem z PIP i kobieta nie miala przypadku aby tak bylo ale teretycznie
    to jest mozliwe

    Ja nieche juz go sadzic o odszkodowanie chce miec go zglowy
    Pozdrawiam
    Robert