PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?

  • 1. Data: 2008-08-28 09:13:31
    Temat: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
    Od: j...@g...com

    Witam,

    Dostalem ponizej opisana propozycje wspolpracy jako pracy dorywczej:
    - praca na przygotowanym stanowisku w siedzibie firmy (biurko,
    komputer, lacze internetowe, dostep do serwera SQL) jako
    programista .net
    - dowolne godziny pracy
    - kilka godzin dziennie (1 - 3 godziny) lub czasem przerwa kilka dni/
    tygodni
    - umowa o dzielo

    Wlasciciel firmy chce, aby prace wykonywac u niego w firmie i placi
    ilosc_spedzonych_godzin * stawka_za_godzine. Mam pytanie: jaka stawke
    podac za godzine/roboczogodzine?

    Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

    Józef

  • 2. Data: 2008-08-28 09:15:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    > podac za godzine/roboczogodzine?
    >
    > Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

    Myślę, że może to być około 1/168 wartości samochodu ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-28 09:32:11
    Od: j...@g...com

    On 28 Sie, 11:15, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Myślę, że może to być około 1/168 wartości samochodu ;)

    Bardzo smieszne, bardzo. Serio pytam i jesli czegos Ci brakuje w tych
    danych, ktore podalem, to zapytaj i je uzupelnie.

  • 4. Data: 2008-08-28 09:38:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

    > Bardzo smieszne, bardzo. Serio pytam i jesli czegos Ci brakuje w tych
    > danych, ktore podalem, to zapytaj i je uzupelnie.

    Niczego mi nie brakuje, bo się na tym nie znam. Jednak widziałem już
    wiele takich pytań na grupach, i zazwyczaj odpowiedź brzmiała "1
    samochód za miesiąc pracy". Stąd też 1/168 samochodu za godzinę wydaje
    się być odpowiednie.

    Ceny na rynku są różne, jeden za to samo będzie zarabiał 1000zł w
    urzędzie, a drugi 15 000zł w prywatnej firmie. A trzeci będzie firmę
    prowadził i zarabiał milion złotych rocznie.

    Ale może ktoś się wypowie, traktuj moją opinię jako żart ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-08-28 09:39:49
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    powiedz tyle na ile sie cenisz

    pozdr.

  • 6. Data: 2008-08-28 09:43:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    j...@g...com napisał(a):

    > Wlasciciel firmy chce, aby prace wykonywac u niego w firmie i placi
    > ilosc_spedzonych_godzin * stawka_za_godzine. Mam pytanie: jaka stawke
    > podac za godzine/roboczogodzine?

    Moim zdaniem nie mniej niż pińset ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 7. Data: 2008-08-28 09:58:34
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    j...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    >[...]
    >
    > Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

> [...]

    Jakie miasto, wyksztalcenie, doswiadczenie, jaka firma (jak duza - z
    opisu wynika ze mala).

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2008-08-28 10:05:30
    Od: pietia <p...@g...com>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    > podac za godzine/roboczogodzine?
    >
    > Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

    Ogolnie wydaje mi sie, ze dobrze wyjdzie na tym tylko pracodawca. Masz
    umowe o dzielo - moglbys krzyknac stawke za dana prace i zrobic to
    wolniej/szybciej w domu (na pewno maja jakiegos svna...). A takto -
    przyjdziesz i bedziesz musial sie wyrobic w danym czasie (szef kalkuluje
    na zasadzie: "moge za to dac max tyle") - jak sie wyrobisz przed
    czasem, to pewnie bedzie musial robic cos innego.

  • 9. Data: 2008-08-28 10:32:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-28, j...@g...com <j...@g...com> wrote:

    [...]

    > Bardzo smieszne, bardzo. Serio pytam i jesli czegos Ci brakuje w tych
    > danych, ktore podalem, to zapytaj i je uzupelnie.

    Informacji o Twoim doświadczeniu, mieście itp. itd.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-08-28 10:46:59

    Z opisu i dosiadczenia widze ,iz firma X z branyz Y chcialaby zaosszczedzic i
    dopisac sobie kawalek softu korzytajac z istniejacej bazy danych.

    Stawka w graniach 2000-2500 PLN

    p.s.
    Cięzko być specjalistą z danej branży i nie znać stawek.
    Dodatkowo miec ambicje robienia na własny rachunek