PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wysyłać CV i LM?

  • 1. Data: 2007-02-08 20:54:25
    Temat: Jak wysyłać CV i LM?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Przeglądałem trochę archiwum, ale mimo wszystko nadal mam kilka pytać. Jak
    wysyłać te dokumenty do firmy rekrutującej (nie bezpośrednio do
    pracodowcy). Rozumiem, że zarówno LM jak i CV powinno słać się jako
    załącznik? I teraz mam pytanie. Potencjalny pracodowaca oczekuje listu i
    CV zarówno w jęz. polskim jak i angielskim. To by dawało aż 4 pliki
    (=załączniki)! Ale wysłanie wszystkiego w jednym pliku jakoś nie wydaje mi
    się odpowiednie, a może się mylę?

    Czy są jakieś normy nazewnictwa tych plików?

    chairon