PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie wyrejstrowac z UP

  • 1. Data: 2004-03-12 20:57:56
    Temat: Jak sie wyrejstrowac z UP
    Od: "Eryk" <s...@n...thx>

    Wtam

    Czy mozna sie wyrejstrowac z UP (jestem zarejstrowany jako bezrobotny) nie
    podajac nazwy przyszlego pracodawcy??

    --
    E.

  • 2. Data: 2004-03-12 22:46:17
    Temat: Re: Jak sie wyrejstrowac z UP
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Eryk" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    > Wtam
    >
    > Czy mozna sie wyrejstrowac z UP (jestem zarejstrowany jako bezrobotny) nie
> [...]
    musisz zdaje się przynieść kopię umowy o pracę...
    no ale zawsze możesz się wyrejestrować np. ze względu wyjazdu za granicę - i
    wtedy nie ma problemu

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-03-12 22:57:21
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Normalnie, piszesz ze tego i tego dnia podjales prace i prosisz o
    wykreslenie z rejestru bezrobotnych, wysylasz poleconym i najlepiej
    priorytetem , zeby szybko doszlo.

    Nie ma obowiazku podawania pracdawcy
    (bynajmniej tak jest w UP w Toruniu :))) )

    pozdrawiam i zycze fajnej pracki
    Ewa

  • 4. Data: 2004-03-13 08:37:33
    Od: "Eryk" <s...@n...thx>

    W artykule c2tf8c$24t$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): a&e z adresu <a...@w...op.pl> napisał(a):

    > Normalnie, piszesz ze tego i tego dnia podjales prace i prosisz o
    > wykreslenie z rejestru bezrobotnych, wysylasz poleconym i najlepiej
    > priorytetem , zeby szybko doszlo.

    Ja wyrejstrowalem sie telefonicznie, ale powiedzieli mi bym podal jeszcze
    pracodawce na co ja, nie chcac tego robic, powiedzialem, ze wyjezdzam na
    drugi koniec polski i jeszcze nie podpisalem umowy, na to pani w UP
    powiedziala, bym po podpisaniu podal nazwe pracodawcy. I tu sie zastanawiam,
    czy ja mam taki obowiazek??

    --
    E.

  • 5. Data: 2004-03-13 12:57:56
    Od: "Natka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > priorytetem , zeby szybko doszlo.
    >
    > Nie ma obowiazku podawania pracdawcy
    > (bynajmniej tak jest w UP w Toruniu :))) )

    Ja półtora roku temu wyrejestrowałam sę z UP (Warszawa) wysyłając faks ze
    podjełam prace od dnia.. i to wystarczyło..;)
    życze zadowolenia z pracy!!

  • 6. Data: 2004-03-15 20:12:41
    Od: s...@o...pl

    Można, na własny wniosek, piszesz coś takiego: "proszę o wyrejestrowanie z PUP
    w .... na własny wniosek z dniem .....(aktualna data). Znam konsekwencje
    wyrejestrowania." (czyli, że nie będa dotyczyć oterty pracy, szkolen,
    ubezp.zdr. i td) Data , podpis, i to wszystko.
    Pozdrawiam
    magda

  • 7. Data: 2004-03-15 20:19:35
    Od: s...@o...pl

    problem polega na tym, że w pup wprowadzając wyrejestrowanie z powodu podjęcia
    pracy wyskakuje rubryczka na adres i nazwę pracodawcy, poza tym jest kwestia
    programu komputerowego na którym PUP pracuje. (a jak na razie są 2). Ale można
    też faktycznie wysłać pocztą podanie o wyrejestrowanie, wówczas już osoba
    wyrejestrowująca będzie sie głowiła, jak zrobić, żeby było dobrze:) i dla PUPu
    i dla Ciebie:)
    Powodzenia!
    magda

  • 8. Data: 2004-03-17 10:37:27
    Od: piotr <x...@x...pl>

    Fri, 12 Mar 2004 21:57:56 +0100, na pl.praca.dyskusje, Eryk napisał(a):

    > Wtam
    >
    > Czy mozna sie wyrejstrowac z UP (jestem zarejstrowany jako bezrobotny) nie
    > podajac nazwy przyszlego pracodawcy??

    To podejrzana praca,ze sie boisz do niej przyznac? Wszystkie Wasze wybiegi
    sa bezcelowe bo kazdy pracodawca ma obowiazek wyslac zawiadomienie do PUP o
    zatrudnieniu=kazdy legalny= a kazdy pracownik pisze oswiadczenie czy
    pozostaje w rejestrze bezrobotnych

  • 9. Data: 2004-03-17 12:25:04
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "piotr" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sa bezcelowe bo kazdy pracodawca ma obowiazek wyslac zawiadomienie do PUP
    > zatrudnieniu=kazdy legalny= a kazdy pracownik pisze oswiadczenie czy

    Najlepiej zdrukowac z netu ogloszenie o superkarierze przy wysylaniu maili i
    klikaniu w bannery i jako adres pracodawcy podac skrzynke mail ;)
    Ewentualnie praca chalupnicza przy skrecaniu dlugopisow, a pracodawca
    mieszka w skrzynce pocztowej w urzedzie pocztowym ;)
    Najprosciej tak bardziej serio chyba jest oswiadczyc, ze sie przeprowadza to
    innej miejscowosci i chce sie zarejestrowac w miejscu nowego zameldowania?
    Chyba nie przesylaja wtedy dokumentow tylko robi sie to samemu? Pamietaj, ze
    tracisz wtedy ubezpieczenie zdrowotne jesli faktycznie wyrejestrujesz sie
    nie podejmujac nigdzie pracy.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 10. Data: 2004-03-23 08:02:35
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

> [...]
    > sa bezcelowe bo kazdy pracodawca ma obowiazek wyslac zawiadomienie do PUP
    > zatrudnieniu=kazdy legalny= a kazdy pracownik pisze oswiadczenie czy

    No i jeśli pracownik wcześniej wyrejestruje się na własną prośbę z urzędu
    pracy, to później
    w _obowiązkowym_oświadczeniu_ napisze, że nie jest bezrobotnym i pracodawca
    nic nie musi zgłaszać...

    Ale po co tak kombinować? Nie wiem!
    Aaaaa, może chodzi o komornika :)

    3mcie się.