PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie do tego zabrac? › Jak sie do tego zabrac?
  • Data: 2004-10-27 21:00:17
    Temat: Jak sie do tego zabrac?
    Od: "Greg_gr" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam male pytanko:
    Jestem swiezo upieczonym absolwentem... W ramach Pracy mgr stworzylem system
    komputerowy do obslugi bibliotek, nieporownywalnie prostszy od
    profesjonalnych systemow ale calkiem uzyteczny... Komisja na obronie byla
    zachwycona, zamiast pytac mnie rozmawialismy o mozliwosci wykorzystania tego
    systemu w rzeczywistosci... No i tu powstaja pytania
    czy jest w ogole sens sie pakowac w ten interes, czy znajdzie sie choc
    kilka chetnych "klientow"-bibliotek? do kogo zwrocic sie z propozycja? do
    burmistrza miasta czy do kogos w Urzedzie miejskim? No i podstawowe pytanie:
    jako kto powinienem sie tam udac? przedstawiciel firmy (ktorej jeszcze nie
    mam), osoba prywatna?

    pozdrawiam
    Greg