PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia instruktor jazdy

  • 1. Data: 2008-11-16 17:18:52
    Temat: Ile zarabia instruktor jazdy
    Od: "Titi" <t...@g...pl>

    Witam,
    czy ktos z Was orientuje sie moze, ile zarabia instruktor jazdy (kat.B)?
    Chodzi o sytuacje, gdy wlasciecielam samochodu jest szkola jazdy. Jaka czesc
    z kasy, ktora za godzine jazdy placi kursant, dostaje instruktor?
    T.

  • 2. Data: 2008-11-16 22:24:41
    Temat: Re: Ile zarabia instruktor jazdy
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "Titi" napisał:
    > czy ktos z Was orientuje sie moze, ile zarabia instruktor jazdy (kat.B)?
    > Chodzi o sytuacje, gdy wlasciecielam samochodu jest szkola jazdy. Jaka
    > czesc z kasy, ktora za godzine jazdy placi kursant, dostaje instruktor?

    ile kasy to nie wiem, ale flaszka od łepka to napewno:O)

  • 3. Data: 2008-11-18 20:06:10
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > Chodzi o sytuacje, gdy wlasciecielam samochodu jest szkola jazdy. Jaka czesc
    > z kasy, ktora za godzine jazdy placi kursant, dostaje instruktor?

    Jak ja zdawałem, jeszcze sprzed "bumu", to mieli w granicach 10-12 zł/h
    Nie wiem czy netto czy brutto. Szkoła prywatna, 5 aut, prowadzili po 2
    grupy na raz po 15-25 osób.

  • 4. Data: 2008-11-29 20:44:50
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    Titi pisze:
> [...]
    > Chodzi o sytuacje, gdy wlasciecielam samochodu jest szkola jazdy. Jaka czesc
    > z kasy, ktora za godzine jazdy placi kursant, dostaje instruktor?

    Poznań - 12 zł./h.