PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za bazy danych?

  • 1. Data: 2004-10-27 12:45:18
    Temat: Ile za bazy danych?
    Od: "Moni" <m...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Dostałam propozycję przygotowania aktualnej bazy danych dla pewnej firmy.
    Zaproponowano mi 50 gr za każdy aktualny rekord, ale aby te dane sprawdzić/
    zaktualizować musze dzwonić ze swojego prywatnego telefonu. Firma nic nie
    mówi o żadnej umowie/ porozumieniu no i nie mam wsparcia z ich strony.
    Moni,alna próbka to 500 rekordów. tak na zdrowy rozsądek to się raczej nie
    opłaca (dochód pokryje koszty połączeń telefonicznych). Dodatkowo
    dowiedziałam się z innej zaprzyjaźnionej firmy, że 1 aktualny rekord to 1,5
    zł.

    Moje pytania są następujące:
    1) Jakie są ceny baz danych? N za 1 rekord
    2) Jakie sa minimalne "dostawy" i w jakim czasie trzeba to przygotować?

    Jeśli ktoś miał takie doświadczenia będę bardzo wdzięczna za wszelkie
    wskazówki.

    Dziekuję
    Monika

  • 2. Data: 2004-10-27 14:09:32
    Temat: Re: Ile za bazy danych?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@w...pl news:clo5ft$2tn$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Moje pytania są następujące:
    > 1) Jakie są ceny baz danych? N za 1 rekord

    A jaka jest cena jednego obrazu malowanego akwarelami?
    1, 10 czy 100000 pln?

    Zalezy co rozumiesz przez "rekord". Poprostu przelicz ile czasu Ci to
    zajmie, jezeli po odjeciu kosztow wychodzi <7 pln/h to na pewno daj sobie
    spokoj (wiecej zarobisz paczki ukladajac), <=20pln/h mozna pomyslec w
    sumie.. zreszta, zalezy jak sie cenisz, jakiej wiedzy wymaga ta praca.

    --