PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!

  • 1. Data: 2002-09-12 22:18:36
    Temat: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    witam,

    jestem aktualnie w trakcie 3 procesow rekrutacyjnych na stanowiska zwiazane
    z marketingiem
    i na kazdej z tych rozmow poproszono mnie abym ustalil swoje wymagania
    placowe i na wszystkich
    powtorzyl sie ten sam motyw - po mojej odpowiedzi nastapila prosba o
    powtorzenie kwoty (lub gornej
    granicy w przypadku przedzialu), a nastepnie przyjecie z lekkim
    zdziwieniem...... heh, sam nie wiem
    co mam o tym myslec - rzadam za malo a moze za duzo - a moze kazdy
    personalny ma taki zwyczaj ?
    problem w tym, ze w zadnym z 3 przypadkow byla to osoba spoza HR'u - manager
    lub kierownik dzialu
    zreszta ocencie sami ..... podam tylko 2 przypadki - oba dotycza firm z
    3city

    1. firma z branzy it - tworza soft glownie dla bankowym i inst. ubezp.-
    produkt niszowy,
    stanowisko specjalista ds. marketingu i pr - zakres obow. typowy dla
    zajmowanego stanowiska
    sugerowane wynagrodzenie - 2000 - 3000 brutto

    2. firma z branzy meblarskiej, zasieg ogolnopolski, produkuja meble z
    wyzszej polki,
    stanowiska - specjalista ds. marketingu - zakres obowiazkow - stworzenie
    dzialu marketingu
    od podstaw, wyznaczanie nowych kierunkow rozwoju etc.
    sugerowane wynagrodzenie - 2000 - 3000 brutto

    stosowne byloby podac na koniec pare slow o moim doswiadczeniu - tegoroczny
    abslowent zarzadzania
    na dobrej uczelni, specjalizacja marketing, studia w trybie dziennym, studia
    podyplomowe PR, okolo 2 lata
    doswiadczenia na ktore skladaja sie liczne staze glownie w dziale it i
    finansach oraz w dziale handlu i marketingu
    2 lata w organizacjach studenckich (liczne projekty o zasiegu
    ogolnopolskim), szkolenia, konferencje etc.

    pozd.
    chlodny

  • 2. Data: 2002-09-12 22:28:08
    Temat: Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > 2 lata w organizacjach studenckich (liczne projekty o zasiegu
    > ogolnopolskim), szkolenia, konferencje etc.

    Podawaj te widelki z zaznaczeniem "na okresie probnym". I naturalnie ustal
    przewidywany czas okresu probnego. Obecnie z regoly do 3 miesiecy. Kiedys
    najczesciej byl miesiac.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-12 22:32:15
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > przewidywany czas okresu probnego. Obecnie z regoly do 3 miesiecy. Kiedys

    jak dojdzie do konkretnych negocjacji w sprawie wynagrodzenia to nie
    omieszkam
    ustalic dlugosc okresu probnego i kwote przed i po nim - ale poki co chodzi
    mi raczej
    o wysokosc samych widelek - np. 2000 - 3000 brutto na tym stanowisku to
    duzo/malo?
    mowa caly czas o wstepnej propozycji i odpowiedzi na pytanie jak sie pan
    ceni......

    pozdr.
    chlodny

  • 4. Data: 2002-09-12 22:40:53
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "chlodny_" wrote:

> [...]
    > to duzo/malo?
    > mowa caly czas o wstepnej propozycji i odpowiedzi na pytanie jak sie

    zalezyw jakim miescie praca
    ale z ostatnich danych wynika ze płace nie są juz tak oszałamiające, i jesli
    jestes ledwo co po studiach bez zadnego doswiadczenia na etacie w dobrej
    firmie, a praca jest poza wawą to duzo żadasz IMHO, tzn juz predzej te 2000
    na poczatek niz 3000.
    --

    Lia

  • 5. Data: 2002-09-12 22:57:52
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > duzo/malo?
    > mowa caly czas o wstepnej propozycji i odpowiedzi na pytanie jak sie pan

    :))))))))

    To sa wlasnie konkretne negocjacje:))))

    Informujesz w ten sposob, ze nie jestes palantem, ktory po studiach w
    pierwszej robocie rzada 10 tys, samochod i sekretarke, a rownoczesnie dajesz
    do zrozumienia, ze twoja praca jest znacznie wiecej warta niz podana kwota i
    dopiero po przepracowaniu pewnego okresu sami zobacza ile jestes wart
    naprawde..

    Co do kwoty...wszystko zalezy od tego jaki pozytek bedzie miala z Ciebie
    firma. Dla opierdalacza i nieudacznika to za duzo, dla osoby, ktora
    zbudowalaby z sukcesem dzial marketingu..za malo. przynajmniej wg stawek,
    ktore znam z mojego regionu. Ale maja napewno z czego wybierac, dlatego
    zdecyduja sie pewno na osobe najlepiej rokujaca za najmniejsze pieniadze. Z
    tym, z epodanie zbyt niskiej kwoty automatycznie wzbudza podejzenia, ze gosc
    nie ma pojecia o robocie. Stad bezpieczna asekuracja okresem probnym, dajaca
    do zrozumienia, ze podana kwota jest niska z przyczyn "marketingowych" ;)

    Pozdrawiam
    Krzysztof, ktory kiedys zostal obarczony obowiazkiem wstepnego przesluchania
    30-u kandydatow na stanowisko specjalisty ds marketngu ("bo on bedzie
    urzedowal w pokoju obok pana".....autentyk:))

  • 6. Data: 2002-09-12 23:04:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alr4p3$2p5$1@news.tpi.pl> chlodny_ napisał(a):

> [...]
    > duzo/malo?
    > mowa caly czas o wstepnej propozycji i odpowiedzi na pytanie jak sie pan

    Na mój skromny gust (chociaż nie znam tej branży), to w Twojej sytuacji te 3000 to
    tak w sam raz, przynajmniej z punktu widzienia pracodawcy. Może szukaj do skutku?
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 7. Data: 2002-09-13 12:43:20
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > To normalny "dyngs" z zakresu negocjacji :))
    >
    > Pozdrawiam

    heh, tak wlasnie przeczuwalem......

    pozd.
    chlodny_

  • 8. Data: 2002-09-13 12:50:28
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > chlodny_ wrote:
    > i to jest wlasnie cala nasza polska piekna.
    > wyksztalcony, zdolny czlowiek slyszy "az tyle???!!!", a wg mnie stawka
    > nie jest AZ tak duza.
    >
    > a pojedziesz do niemiec sprzatac domy to zarobisz spokojnie 4000 zl (w
    > przeliczeniu).
    >
    > axel d.

    heh, moze i tak, tylko powiedz czego ja sie naucze przy sprzataniu mieszkan
    ?
    nazw niemieckich srodkow do pielegnacji drewna ?

    pozdr.
    chlodny

  • 9. Data: 2002-09-13 13:06:12
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > heh, moze i tak, tylko powiedz czego ja sie naucze przy sprzataniu
    mieszkan
    > ?
    > nazw niemieckich srodkow do pielegnacji drewna ?

    1. nauczysz sie jezyka, pod warunkiem ze po godzinach bedziesz sie go uczyc,
    nie bedziesz za bardzo gadac po polsku
    2. zdobiedziesz kase - w koncu lepsze jest zapeirdzielanie za 4000 zl niz
    zapierdzielanie za 1000 zl

    pzdr i powodzenia

    jacek

  • 10. Data: 2002-09-13 14:36:44
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > 2. zdobiedziesz kase - w koncu lepsze jest zapeirdzielanie za 4000 zl niz
    > zapierdzielanie za 1000 zl

    Ma racje !, tu zapierdzielać bedziesz na właściciela co zna tylko pojęcie
    "marketing" za 1000zł. Przy korzystnych warunkach (że po 3 miesiacach nie
    znajdą następnego) będziesz zadowolony, ale jak pomyślisz ile lat się
    uczłeś i jakim burakiem jest Twój przełożony to dojdziesz do wniosku, że
    lepiej mieć 4000zł i nie dawać się wykorzystywać komuś o być może mniejszej
    wiedzy od Ciebie !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

    Ps. Zapał i wiedza dziś sie nie przedkłada na zarobki, to weź pod uwagę, te
    3000zł brutto to są zbyt na wyrost, a 2000 jak będziesz miał szczeście
    gdzieś w końu się trafi ... może !!!