PracaGrupypl.praca.dyskusje › HELP! -- ikea

  • 1. Data: 2006-04-19 19:01:04
    Temat: HELP! -- ikea
    Od: "iwandrakon" <i...@o...pl>

    witam...
    pilnie potrzebuje wzór listu z IKEI...
    wiem ze brzmi to dosc dziwnie ale musze sam sobie wyslac list zawierajacy
    referencje z "mojej bylej pracy" w Ikei.
    majac go moge spokojnie szukac pracy w Anglii -- bez niego musze ostro
    kombinowac...

    jesli ktos dostal list z Ikei na ich firmowym papierze (zawierajacym pewnie
    jakies ich logo) PROSZE o przeslanie skana na maila lub o kontakt.
    moze byc z zamazanymi informacjami -- wazne zeby byl rozpoznawalny (i
    wiarygodny) jako pismo z Ikei...

    Z GORY WIELKIE DZIEKI!

  • 2. Data: 2006-04-19 19:10:52
    Temat: Re: HELP! -- ikea
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "iwandrakon" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > referencje z "mojej bylej pracy" w Ikei.
    > majac go moge spokojnie szukac pracy w Anglii -- bez niego musze ostro

    radze sprobowac na pl.rec.falszerstwa.

    exit

  • 3. Data: 2006-04-19 20:04:03
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    iwandrakon napisał(a):
    > pilnie potrzebuje wzór listu z IKEI...
    > wiem ze brzmi to dosc dziwnie ale musze sam sobie wyslac list zawierajacy
    > referencje z "mojej bylej pracy" w Ikei.
    Napisz do Ikei, moze Ci pomoga
    > majac go moge spokojnie szukac pracy w Anglii -- bez niego musze ostro
    > kombinowac...
    Moze lepiej poszukaj pracy w uczciwy sposob?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-04-19 20:33:19
    Od: "Funaki" <t...@p...net.TNIJ>

    > radze sprobowac na pl.rec.falszerstwa.

    Czy zanim to napisałeś, chociaż sprawdzałeś czy jest taka grupa?? :D

    --
    Pzdr
    Funaki

  • 5. Data: 2006-04-20 05:30:00
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Funaki napisał(a):

    > Czy zanim to napisałeś, chociaż sprawdzałeś czy jest taka grupa?? :D

    Widzę, że nie zrozumiałeś ironii ;-D

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.